محسن ندافی، در مصاحبه با گلستان24؛

اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم و رفتارمان را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد چه کرده ایم که این شهیدان آمدند تا با حضورشان ما را راهنمایی کنند.

چه کرده ایم که شهدا آمده اند برای تذکر...

محسن ندافی، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است این که در این برهه زمانی، پیکر های مطهر شهدای غواص پیدا شد، شاید به این دلیل است که آن ها دارند به ما تذکراتی می دهند. وی می گوید حضور این شهیدان برای گروهی به موقع و برای گروهی بی موقع است. اما همواره حضورشان نشان دهنده مسیر راه ماست. آن ها با حضورشان مسیر درست را برای ما مشخص می کنند.

ندافی می گوید: اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم و رفتارمان را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد چه کرده ایم که این شهیدان آمدند تا با حضورشان ما را راهنمایی کنند. آن ها برای ما خبری آورده اند.

محسن ندافی شهدای غواص بندرگز

این فعال فرهنگی با اعتقاد به این که آن ها با دستان بسته ایستادند. اما ما با دست های باز داریم به مسیر  اشتباه قدم می گذاریم، می گوید: آن ها دارند این پیام را به ما می دهند که قطعا با دستان بسته ایستادن و دفن شدن، خیلی بهتر از مسیری است که به اشتباه قدم به آن گذاشته ایم. مسیری که مقام معظم رهبری هم چندین بار برای ورود به آن ابراز نگرانی کرده اند.

وی می گوید: برخی دوست دارند چشمان خود را ببندند و راه را نبینند. اما بیشتر افراد جامعه مان، دوست دارند مسیری را بروند که شهدا مشخص می کنند. وظیفه ما این است که در این برهه از زمان ببینیم ولی امر مسلمین چه پیامی به ما می دهد و از مسیر ولایت خارج نشویم.

ارسال نظر

آخرین اخبار