شیخ یحیی حسام، در مصاحبه با گلستان24؛

این مخالفت ها با این که باعث ناراحتی است، اما تاییدی بر محتوای آن است. مخالفت دشمنان نشان می دهد که هنرمندان ما موفق عمل کردند.

مخالفت دشمن با فیلم محمد رسول الله به معنی موفقیت آن است/ در برجام از خط قرمز ها گذشته ایم

شیخ یحیی حسام، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که درمتن برجام نقاط مبهمی وجود دارد که هنوز در ذهن بزرگان نظام و مقام معظم رهبری ابهام ایجاد کرده است، تاکید می کند: در این متن برخی از موضوعات از خطوط قرمز نظام خارج شده که باعث نگرانی است. به همین دلیل معظم له فرموند ما اجازه نفوذ بیگانگان به کشور را نمی دهیم.

وی می گوید همان گونه که امام (ره) هم فرمودند، هیچگاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. انگلیس هم که از بدو تولدش تا امروز، کاری جز اختلاف افکنی انجام نداده است.

شیخ یحیی حسام فیلم محمد رسول الله برجام

حسام با اعتقاد به این که در فتنه 88 بیشترین ضربه ای که خوردیم از سفارت انگلیس در ایران بوده است، می گوید: این که  نیروهای ارزشی نظام از بازگشایی این سفارت دغدغه دارند، آن است که آن ها جز جاسوسی ، اختلاف افکنی و نابودی نظام برنامه دیگری در ایران ندارند. خیر آن ها هیچ  گاه به مسلمانان نرسیده است. گرگ اگر لباس میش بپوشد باز هم گرگ است و هیچ گاه نمی توان به آن اعتمادکرد.

88888888شیخ یحیی حسام فیلم محمد رسول الله برجامشیخ یحیی حسام فیلم محمد رسول الله برجام8888

این فعال فرهنگی معتقد است در فیلم محمد رسول الله (ص) ، به نکات ارزشمند و مبهمی از زندگی رسول الله(ص) اشاره شده است. این استقبال بی نظیر در سراسر جهان از این فیلم ارزشمند ، نشان دهنده تایید محتوای این فیلم از سوی بزرگان نظام و هنرمندان است.

یحیی حسام با اشاره به این که این فیلم مخالفان زیادی در جهان دارد، ادامه می دهد: مخصوصا گروه های تکفیری، داعش و وهابیت که در حد تکفیر هنرمندان این فیلم پیش رفته اند. این مخالفت ها با این که باعث ناراحتی است، اما تاییدی بر محتوای آن است. مخالفت دشمنان نشان می دهد که هنرمندان ما موفق عمل کردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار