فاطمه احمدی، در مصاحبه با گلستان24؛

از این برجام هیچ چیزی در نمی آید. این برجام فقط باعث نفوذ دشمن شده و زبان دشمن را دراز تر می کند.

از این برجام هیچ در نمی آید/ برجام فقط زبان دشمن را درازتر می کند

فاطمه احمدی، رئیس سابق دانشگاه مائده، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که "گاهی بنا به مصلحت، نمی توان همه حرف ها را بیان کرد" می گوید: به یاد دارم مقام معظم رهبری درباره دولت آقای هاشمی صحبتی داشتند و فرمودند تضعیف رئیس جمهور تضعیف نظام است. هم در این نظام ید واحده هستند. اما این اصل مطلب است. نمی توان نقد نکرد و هر کس  هر کاری که انجام دهد و ما سکوت کنیم.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری بارها خطوط قرمز را مشخص کردند، می گوید: همه خوب می دانند که دوستی آمریکا با ایران دوستی گرگ و میش است. سران انگلیس به وضوح اعلام کردند که با بازگشایی سفارتشان در ایران بهتر می تواند به اهداف خود برسند.

احمدی می گوید: از سمتی دولت تدبیر و امید و جناب روحانی بدشان نمی آید با آمریکا و انگلیس رابطه برقرار کنند. از طرفی هم مقام معظم رهبری بارها فرمودند از رابطه با استکبار به نتیجه ای نخواهیم رسید، اما بگذارید مسیر را بروند تا اثبات شود و در عمل بفهمند. اما متاسفانه در این مسیر هزینه های زیادی صرف شد.

فاطمه احمدی برجام

فاطمه احمدی معتقد است که از این برجام هیچ چیزی در نمی آید. وی می گوید این برجام فقط باعث نفوذ دشمن شده و زبان دشمن را دراز تر می کند. مقام معظم رهبری هم فرمودند که ما هر اندازه که فضا را برای دشمن سنگین تر کنیم دشمن بیشتر عقب می رود و هر چه نرم تر باشیم او گستاخ تر می شود. حتی دشمن هم این موضوع را فهمیده است.

ای کاش دولتی ها و مسئولین ما نسبت به این مسئله نگاه واقع بینانه تری داشته باشند و با بصیرت و بینش بازتری به این موضوع نگاه کنندتا خطوط قرمز نظام در این برجام کاملا رعایت شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار