یک جانباز ۵۰ درصد همزمان با هفته دفاع مقدس در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی چادر زد.

جانباز ۵۰ درصد مقابل بنیاد شهید چادر زد +عکس

یک جانباز ۵۰ درصد همزمان با هفته دفاع مقدس در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی تحصن نمود.

به گزارش گلستان24، بنابراین گزارش جانباز «مختار حاجی عسگری» جانباز۵۰ درصد بسیجی است که ۵ سال در جبهه بوده و ۳ بار مجروح شده است اما این روزها زخم زمانه بیش از جراحات دوران دفاع مقدس وی را آزار می دهد.

جانباز حاجی عسگری می گوید: ۳ بار مجروح شدم . اولین بار در عملیات مسلم بن عقیل در سومار بود و بعد در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و یک بار هم در خیبر در منطقه طلائیه مجروح شدم که دوبار روی مین رفتم و یک بار هم خمپاره به دستم خورد.

این جانباز دفاع مقدس می گوید: تا سال ۸۰ حتی به بنیاد شهید مراجعه نکردم و بعد از آن به تایید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید من را جانباز ۵۰ درصد محسوب کردند و گواهی اش را به من دادند.


 


وی ادامه داد: در سال ۸۳ دستور خرید خانه را از بنیاد شهید گرفتم اما بعد از مدتی رئیس عوض شد و تا امسال هنوز خانه ای به من نداده اند.

این جانباز می گوید: بنیاد شهید می گوید بیا و وام مسکن بگیر اما وامشان ۵۰ میلیون تومان است و عملا با آن امکان خرید خانه در تهران وجود ندارد.

این جانباز ادامه داد: نامه دیگری هم دارم که به امضای آقای صمیمی رسیده است که قطعه زمینی در اتوبان همت به من بدهند و یا در عوض آن پولش را بدهند اما این کار را هم نکردند.

جانباز «مختار حاجی عسگری» چندمین بار است که تحصن می کند و امروز ۳ شبانه روز است که در خیابان طالقانی به همراه خانواده اش چادر زده است و می گوید: حکم تخلیه خانه ام آمده و خانه ندارم و بنیاد شهید فقط چند نفر می فرستد و می گوید که جمع کنید تا مشکل شما را حل کنیم اما من گفتم تا زمانی که به دستورات خودتان عمل نکرده اید من جمع نخواهم کرد.

این جانباز به همراه همسر و دخترش ۴ شب است که در خیابان طالقانی در چادر می خوابند و دور تا دور چادرشان را با دست نوشته هایی پر کرده است.

مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار