میثم نیشابوری، در مصاحبه با گلستان24؛

گوشمان به دهان رهبری باشد. نه در حرف بلکه در عمل و یکی از مصادیق آن، حضور پر رنگ و با صلابت در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال است. همچنین شعار مرگ بر آمریکا را با قدرت تر از گذشته سر بدهیم.

برجام راه نفوذ به کشور را باز کرده است / 13 ابان "مرگ بر آمریکا" را قدرتمندتر سر دهیم

میثم نیشابوری، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره تلاش آمریکا برای نفوذ به ایران گفت: بعد از آنکه در ۱۳آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت ، آمریکا به دنبال راه نفوذ در ایران بود و اگر دقت کنیم می بینیم که به بهانه های مختلف در امور ایران دخالت می کند. از فراز ونشیب ها،فتنه ها ،ترور هاو شهادت های عزیزانمان که بگذریم، بهترین راه برای نفوذ در ایران را که مذاکره است، انتخاب کردند.

 

میثم نیشابوری برجام نفوذ امریکا 13 ابان

 

نیشابوری معتقد است برجام راه نفوذ به کشور را باز کرده است. وی دراین باره گفت:  در دیدار اخیر حضرت آقا با جانبازان عزیز ، یکی از جانبازان بصیر درباره خطر نفوذ از طریق برجام تذکر دادند. آقا فرمود این را به من نگویید، به آن هایی که فکر می کنید متوجه نیستند بگویید. این حرف آقا برایم خیلی درد آور بود. اینجاست که مظلومیت آقا مشخص می شود.

فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در خصوص راه مقابله با نفوذ آمریکا به کشور گفت: مورد اول این است که آگاهی مردم را بالا ببریم. بصیرتمان را افزایش دهیم. گوشمان به دهان رهبری باشد. نه در حرف بلکه در عمل و یکی از مصادیق آن، حضور پر رنگ و با صلابت در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال است. همچنین شعار مرگ بر آمریکا را با قدرت تر از گذشته سر بدهیم.

 

میثم نیشابوری برجام نفوذ امریکا 13 ابان

 

میثم نیشابوری در ادامه تاکید کرد: قطعا دشمنان ما و آمریکایی ها چشمشان به حضور مردم در این راهپیمایی هاست و هر چه حضور مردم پر شور تر باشد ،یاس و سر شکستی دشمنان بیشتر می شود. بگذار آمریکایی ها بفهمند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند برخی از مسئولینشان نفوذ پذیر نیستند، هرچند این مسئله را لمس کرده اند و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند. انشاءالله خداوند به ما و بعضی از این مسئولین بصیرت عنایت فرماید.

وی در پایان از مداح انقلابی و ولایت مدار شهرستان گرگان، حاج مهدی مختاری، برای اجرای مداحی جدیدش با عنوان "مرگ بر آمریکا" تشکر نمود و این کار را آغاز گر کار سیاسی، فرهنگی در هیئات مذهبی دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار