گلستان24 گزارش می دهد؛

اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای گردان حمزه با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و سردار صادقی، فرمانده سپاه استان دیدار کردند.

دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدا، با آیت الله نور مفیدی و سردار صادقی + تصاویر

به گزارش گلستان24، اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای گردان حمزه  با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و سردار صادقی، فرمانده سپاه استان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله نور مفیدی، ضمن بیان رهنمودهایی درباره شهدا و با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی خاطر نشان کرد : برگزاری این مراسمات موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت طلبی و انتقال آن به نسل امروز می باشد.

سردار صادقی، فرمانده سپاه استان نیز در این دیدار تاکید کرد: امروزه روح تازه ای در بحث برگزاری یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا به راه افتاده است و این موضوع مرهون برگزاری این گونه مراسمات به صورت گردانی می باشد. وی افزود: این تعلق اگر تقویت شود جان ، دل و روح رزمندگی را در مردم و جامعه تقویت می کند.

وی ادامه داد: بعضی از سرداران استان گلستان به واسطه حضور در لشکر ویژه 25 کربلا و رشادت هایشان در استان مازندران، نامدار و مشهور هستند و این امر باعث گره خوردن این دو استان با یکدیگر شده است.

نورمفیدی صادقی شهدا 1

نورمفیدی صادقی شهدا2

نورمفیدی صادقی شهدا3

نورمفیدی صادقی شهدا4

نورمفیدی صادقی شهدا5

نورمفیدی صادقی شهدا6

 

ارسال نظر

آخرین اخبار