جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان گلستان در آستانه سال نو، ختم صلوات برای مقام معظم رهبری گرفتند.

 ختم صلوات فعالین دانشجویی گلستان برای سلامتی مقام معظم رهبری

به گزارش گلستان24،فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان گلستان در اقدامی خودجوش و زیبا و در آستانه سال جدید برای سلامتی مقام معظم رهبری ختم صلوات گرفتند.

 

نیما هادی نژاد کیاسری، فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و آغاز کننده‌ی این حرکت زیبا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو گفت: من هر وقت به مشکلی بر می‌خورم ختم صلوات می‌گیرم که در این لحظات پایان سال به دلم برات شد که برای سلامتی ولی امر مسلمین جهان، به کمک همه دوستداران ولایت، ختم صلوات بگیریم.

 

هادی نژاد با بیان اینکه مثل روز روشن است فتنه انگلیسی به دنبال براندازی نظام است، متذکر شد: راه حفظ این نظام در سلامتی ولایت است، این راز فقط درسلامتی جسمی آقا نیست بلکه ما معقتدیم امام زمان پشتیبان این ولایت هست و حضرت آقا باید باشند تا این نظام را رهبری کرده و در نهایت پرچم انقلاب را به امام زمان بسپارند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به فریاد آن جانبازی که در مراسم فاطمیه در محضر مقام معظم رهبری گفتند به آقا بگویید حرف از رفتن نزنند، گفت: با آن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینگه مجلس خبرگان رهبر آینده را تعیین می‌کند، دل میلیون‌ها هموطن عاشق ولایت به درد آمد، آقای عزیزمان بدانند شاید یک سری آدم‌ها، هر چند با تعداد کم، به دنبال قدرت هستند، ولی ما جوانان و خیلی‌های دیگر عاشقان واقعی ایشان هستیم.

 

گفتنی است این اقدام در شبکه‌های مجازی دانشجویان گلستانی در حال انجام است و تا کنون چندین هزار صلوات برای سلامتی مقام معظم رهبری هدیه شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار