به منابست گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

یکی از اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان کلاس درس خود را در جوار مزار شهید گمنام این دانشگاه برگزار کرد.

کلاس درسی متفاوت در دانشگاه منابع طبیعی گرگان+تصاویر

به گزارش گلستان24،به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، کلاس انقلاب اسلامی یدالله سپهری، استاد انقلابی گروه معارف دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مزار شهید گمنام دانشگاه برگزار شد.

kelas1

kelas2

سپهری گفت: امروز در این مکان به مناسبت هفته دفاع مقدس جمع شده ایم تا یادآور خاطره شهیدانی باشیم که برای شرافت و عزت و سربلندی کشور و اسلام جانشان را فدا کردند.

وی افزود: امروزه امنیت ایجاد شده در کشور با وجود دشمنان زیاد مرهون زحمات شهیدانی است که با ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز، ترس و دلهره در قلب و جان مهاجمان افکنده اند.

این استاد معارف با بیان اینکه جوانان انقلابی  با حضور در هشت سال دفاع مقدس نقش مثال زدنی در عرصه فرماندهی جنگ داشتند و حضور آنها در جای جای جنگ ملموس بود، خاطرنشان کرد: از دل این جوانان الگوهایی همچون شهید همت، شهید باقری، شهید کاوه و ... بیرون آمده اند که این نشانگر اعتماد نظام جمهوری اسلامی ایران و شخص امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به نسل جوان بوده است.

kelas3

kelas4

وظیفه جوانان انقلابی امروز خطیرتر از زمان جنگ تحمیلی است

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: جوانان ما امروز برای تثبیت انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور نقش اساسی دارند و وظیفه آنها هم چه بسا خطیر تر از وظایف دوران دفاع مقدس است، چرا که امروز علاوه بر اینکه باید با دشمنان خارجی و در عرصه جنگ نرم مبارزه داشته باشند باید در عرصه داخلی هم با رویکرد علمی و توجه به اقتصاد مقاومتی کشور را به سمت استقلال به پیش ببرند، پیشرفت هایی که امروزه در عرصه هسته ای، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادین، پزشکی و نظامی داریم را مرهون زحمات همین جوانان می دانیم که الگوهایی همچون شهید احمدی روشن، شهید شهریاری، شهید تهرانی مقدم و ... را دارند.

این استاد آزاده در بخش پایانی سخنان خود نیز اظهار کرد: امروزه جوانان ما با الگو گیری از این شهیدان وظیفه دارند کشور را به سمت الگوی علمی شدن به پیش ببرند تا کشور را از گزند آسیب ها مصون بدارند.

سپهری گفت: در این مکان مقدس جمع شده ایم تا با شهدای خودمان عهد کنیم که ادامه دهندگان راه آنها در سربلندی اسلام و ایران عزیز و دفاع از ارزشها در عرصه های مختلف هستیم و همچنین یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر و عزیز را گرامی می داریم.

kelas5

kelas6

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار