سیدمحسن طاهری:

آن ها باید با هم گفت و گو کنند و سلایق متفاوت خود را کنار بگذارند. نقاط مشترک خود را برجسته کنند و از اقداماتی که موجب سوءاستفاده جریان فتنه می شود و نیروهای مؤمن را مقابل هم قرار می دهد پرهیز کنند. این امروز وظیفه سنگینی است که بر عهده نیروهای انقلابی قرار گفته است.

وحدت نیروهای انقلابی فتنه دشمنان را خنثی می کند / نیروهای انقلابی از دوقطبی شدن بپرهیزند

سید محسن طاهری، مسئول حوزه علمیه امام صادق گرگان(ع)، و  دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، بیان داشت: مقام معظم رهبری با بیانات مهم خود در کلاس خارج فقه ، یکی از  فتنه های بزرگی که دشمن در حال پیگیری آن بود و در آینده محقق می شد را خنثی کردند.

وی ادامه داد: دو قطبی شدن کشور کاملا به ضرر کشور است و می تواند مردم را دچار آشفتگی و اختلاف کند. مقام معظم رهبری مردم را از این مطلب پرهیز دادند. این دفعه هم ایشان مانند همیشه به موقع ورود کرده و جلوی فتنه را گرفتند.

طاهری عنوان کرد: دو قطبی شدن فضای کشور می تواند از ناحیه برخی از کسانی که مدعی طرفداری آقای احمدی نژاد هستند بهانه ای به دست اصحاب فتنه بدهد و همچنین ممکن است از سوی کسانی که همواره در صدد ایجاد فتنه بوده و هستند و سابقه زیادی در این زمینه دارند باشد، همان کسانی که فتنه سال های 78 و88 به دست آنان انجام شد. آن ها به دنبال بهانه هایی هستند تا بتوانند کشور را دچار تنش و آشوب کنند و این ممکن است بتواند مانع از سیر صعودی پیشرفت های کشور بشود.

 

محسن طاهری دوقطبی انقلابی

 

وی تاکید کرد: بحمدالله شاهد این هستیم که امروز کشور ما با هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت در منطقه به خوبی می درخشد. با این که بعضی از ندانم کاری های برخی از مسئولین در سال های اخیر مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است، اما با هدایت های مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت کشور هستیم.

مسئول حوزه علمیه امام صادق گرگان(ع)، گفت: موضوع دیگری که می تواند مهمتر از موضوع قبل باشد، اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی است. این مسئله از این جهت مهمتر است که به عملکرد انقلابیون بستگی دارد و این تکلیف بزرگتری بر دوش آنان است. در حالی که موضوع قبلی با ورود حضرت آقا کاملا حل شد.

طاهری در ادامه بیان کرد: به دلیل اختلافی که در سال های اخیر خصوصاً در سال ۹۲ بین نیروهای انقلابی کشور  افتاد، دچار مشکلاتی جدی در داخل کشور شده ایم. دولتی روی کار آمده است که نتوانسته شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی را ادامه دهد در حالی که در دولت اصولگرای گذشته با همه اشتباهات و مشکلاتی که وجود داشت، به تعبیر حضرت آقا، گفتمان انقلاب اسلامی در ریل خود قرار داشت. در این دولت انحرافاتی بوجود آمده است و در صورتی دوباره وضعیت به حالت مطلوب باز می گردد که نیروهای انقلاب انسجام و وحدت داشته باشند.

 

محسن طاهری دوقطبی انقلابی

 

وی افزود: در بیانات حضرت آقا دو نوع دو قطبی شدن  وجود داشت. یکی دو قطبی شدن بین طرفداران آقای احمدی نژاد و جریان مقابل که این موضوع منتفی شده است و دیگری دوقطبی یا  چند قطبی شدن نیروهای انقلابی که حضرت آقا فرمودند نیروهای مؤمن و انقلابی به صورت خاص باید انسجام خود را حفظ کنند.

طاهری با اعتقاد به این که با ورود حضرت آقا زمینه مناسب تری برای انسجام نیروهای انقلابی  بوجود آمد، گفت: آن ها باید با هم گفت و گو کنند و سلایق متفاوت خود را کنار بگذارند. نقاط مشترک خود را برجسته کنند و از اقداماتی که موجب سوءاستفاده جریان فتنه می شود  و نیروهای مؤمن را مقابل هم قرار می دهد پرهیز کنند. باید مراقب باشیم در دام آن ها قرار نگیریم. این امروز وظیفه سنگینی است که بر عهده نیروهای انقلابی قرار گفته است.

وی تاکید کرد: باید قبول کنیم شرایط یک شرایط خاص است. عده ای توانسته اند با وجود این دولت زمینه نفوذ و مشکلات پیش آمده جاری را در کشور بوجود بیاورند. هشدارهایی که مقام معظم رهبری مکررا بیان می کنند بیانگر این است که وظیفه ما سنگین تر شده است. اگر این وضعیت در دولت آینده ادامه پیدا کند، چالش های عمیق تری را شاهد خواهیم بود.

دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان ادامه داد: در صحبت های اخیری که آقای رفسنجانی داشتند می بینیم آقایان ادعا می کنند که اگر چهار سال دیگر این دولت ادامه پیدا کند می توانیم بعضی از وعده هایی را که در این چهار سال محقق نشد محقق کنیم و شاید منظور وی همان برجام های ۲ و ۳ و ۴ است.  امیدواریم با وحدت نیروهای انقلابی جلوی این موضوعات هم گرفته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار