فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید خزازیی شناسنامه استان است خون او این پیام را برایمان دارد که مانند این شهید زندگی کنیم.

روایت فرمانده سپاه سیستان از شهید خزایی

به گزارش گلستان24، سردار حسین معروفی در دیدار با خانواده خبرنگار شهید محسن خزایی بیان کرد: حوزه اندیشه این شهید بزرگوار بسیار زیباست، وی مردی مؤمن انقلابی و ولایی به معنای واقعی بود.شهید محسن خزایی انسانی خوش فکر و شخصیتی با روحیه انقلابی، مومن و ولایی بود که الگویی برای جامعه است.

روایت فرمانده سپاه سیستان از شهید خزایی
وی خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا توفیق بزرگی است که نصیب این شهید بزرگوار شد. مزد این جوان غیرتمند به‌ جز شهادت چیزی نبود و این رخداد به ‌قدری زیباست که همه انسان‌هایی که از آن جا مانده‌اند به ایشان غبطه می‌خورند.
 
سردار معروفی بیان کرد: او عزیز بود و عزیزتر شد و خانواده خود را نیز عزیزتر کرد. خون این شهید شخصیت‌های زیادی را در این راه نهادینه می‌کند که مانند ایشان جان خود را تقدیم کنند.
 
وی با بیان اینکه شهید محسن خزایی شناسنامه سیستان و بلوچستان است بیان کرد: این یک تمجید و غلو نیست بلکه واقعیت محض است. این شهید بزرگوار برای دفاع از اسلام ناب فدا شد و افتخاری از این بالاتر وجود ندارد. در حوزه تکریم و ترویج فرهنگ شهدا قطعا هر اقدامی بتوانیم انجام می‌دهیم و امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا شرمنده شهدا نشویم. 

منبع : فرهنگ

ارسال نظر

آخرین اخبار