حاج مهدی رسولی در حرم امیرالمومنین(ع):

مستکبرین می گویند این راهپیمایان برای زیارت نیامده اند و مانور و رزمایش نظامی برپا کرده اند ما هم اعلام می کنیم آمده ایم تا خودمان را برای ظهور آماده کنیم و در بیابان و صحرا این انتظار را فریاد بزنیم.

محبت حسین(ع) ما را دور هم جمع کرد/ آمده ایم تا خودمان را برای ظهور آماده کنیم

به گزارش گلستان24، حاج مهدی رسولی مداح جوان زنجانی را در حرم حضرت علی(ع) وقتی دیدیم که می خواست بعد از نماز ظهر و عصر در صحن حضرت فاطمه زهرا(س) برای زائرین حسینی با آن لحن شیوای زنجانی مداحی می کند. وقتی از حال و هوای پیاده روی اربعین حسینی پرسیدیم٬ گفت : در این فضا واقعا به یاد این شعر می افتم: "در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم   اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم    یک قطره آبم که در اندیشه دریا   افتادم و باید بپذیرم که بمیرم؛ وقتی اینجا می رسم با خودم می گویم قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. چراکه وقتی همه اینجا می آیند تکبرها و منیت ها را کنار می گذارند تا مکتب تشیع به یک اتحاد و همدلی برسند.

حاج مهدی رسولی

وی اظهار داشت: اینجا همان جامعه ایمانی مدنظر امام حسن عسکری(ع) است که با این وحدت و انسجام در جریان پیاده روی اربعین به نهادینه شدن سبک زندگی مهدوی می انجامد  و معنای ایثار و جانفشانی را به منصه ظهور می رساند.

این مداح اهل بیت(ع) افزود : در مسیر پیاده روی  ، حضرت زینب(س) از کربلا به نجف و کوفه می روند و ما این مسیر را برمی گردیم؛ هدف این بازگشت یعنی همه انسان ها به اصل و فطرت خودشان رجوع می کنند. یعنی همه چیز از کربلا شروع شده و همه چیز انگار باید در کربلا تمام شود.

وی خاطرنشان کرد: مستکبرین می گویند این راهپیمایان برای زیارت نیامده اند و مانور و رزمایش نظامی برپا کرده اند ما هم اعلام می کنیم  آمده ایم تا خودمان را برای ظهور آماده کنیم و در بیابان و صحرا این انتظار را فریاد بزنیم.

 

رسولی در خصوص برخی از انحرافاتی که به واسطه تبلیغات دشمنان و جریان تشیع لندنی انجام می شود٬ افزود: هر نعمتی یک نقمتی دارد؛ اگر ما در این حوزه نسبت به تعمیق معارف اربعین کار نکنیم.  این نعمت دستخوش برخی از نقمت ها خواهد شد. باید در حوزه اندیشه و عمل٬ کار شایسته تر و مدبرانه انجام دهیم‌

وی در خصوص شعار امسال کاروان اربعین حسینی٬ تأکید کرد: امسال شعار  " انی احامی ابدا عن دینی" انتخاب شد؛ شعاری که جریان محبت حضرت سیدالشهدا(ع) را ازبان  قمربنی هاشم  مطرح می کند تا همه عالم بدانند اگر قرار است جلوی دین ما بایستند به فرموده امام راحل جلوی همه دنیای آن ها می ایستیم‌.

حاج مهدی رسولی به همراه پسرش در مسیر پیاده روی اربعین


منبع : عقیق

ارسال نظر

آخرین اخبار