فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء:

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده است و دوران جدیدی شروع شده است، امروز جنگ تن به تن و فرد به فرد توسط وسائلی چون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

جنگ تن به تن در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد قم، حسین یکتا در آئین افتتاحیه طرح آفاق اندیشه دو که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد عنوان کرد: آنچه که امروز رصد می‌شود این است که جنگ سنگینی آغاز شده است و هر روز سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله) را بیشتر حس می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه رهبرمان در سخنان خود اعلام می‌کنند که شبیخون، تهاجم، ناتو و اینکه رهبری می‌فرمایند «جنگ همه جانبه»، «جنگ نرم» و امسال نیز اعلام جهاد کردند و همه اینها نشان می‌دهد که جنگ نرم از جنس عجیبی است و مانند این است که روبه‌روی 700 تانک قرار گرفته‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه در زمان حساسی قرار داریم گفت: افرادی که در کانون‌های مساجد فعالیت می‌کنند آگاه باشند که جنگ، پیچیده‌تر شده است.

 وی افزود: یک زمان، جنگ بین ایران و عراق بود، یک زمان جنگ در مورد ولایت فقیه، معرفتی و بصیرتی بود در حالی که امروز موشک از نوع حجاب و عفاف، ازدواج، جمعیت، سبک زندگی و اعتیاد و دیگر مسائل اجتماعی به شهرها کشیده شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء بیان کرد: یک زمان، جنگ کند بود در حالی که امروز جنگ تندتر شده است و جریان‌ها به سرعت در جهان اتفاق می‌افتد.

یکتا با بیان اینکه امروز دوره تحولات سریع و فوری است، ابراز کرد: سرعت عالم برزخی و تندتر شده است، دشمن از یک سو در تنگنای عجیبی قرار دارد و از سوی دیگر مطالعه آنها در مورد ما آنقدر کامل است که از ما شهادت طلبی را گرفت و داعش را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام فهمیدند که شهادت طلبی چیست و این تکنولوژی پیشرفته را از شیعیان گرفتند و بازنویسی و مهندسی معکوس کردند و به اهل سنت تزریق شده و گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء تصریح کرد: دشمن به تمام ابزاری که امکان دارد راحت‌تر بتواند به ما ضربه بزند دست پیدا می‌کند، دشمن آیات و روایات را از ما بیشتر می‌داند، دشمن بیشتر از ما مرکز شیعه‌شناسی دارد و تمام تکنولوژی خود را به میدان آورده است.

یکتا با بیان اینکه دشمن 20 تا 30 درصد از امکانات خود را به نمایش گذاشته است عنوان کرد: سایت گوگل دائما از قرنیه چشمان هر یک از افراد عکس می‌گیرد و برای هر جوان یک پرونده ایجاد می‌کند و ذائقه‌سنجی می‌کند و سپس با مدیریت نگرش و نگاه، نیازسنجی و خوراک‌دهی می‌کند.

وی اظهار کرد: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده است و دوران جدیدی شروع شده است، امروز جنگ تن به تن و فرد به فرد توسط وسائلی چون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: امروز جنگ چهره به چهره، نفر به نفر، قلوب به قلوب و عقول به عقول شروع شده است و در این جنگ بچه‌های مسجد در روبه‌رو ایستاده‌اند.

یکتا تصریح کرد: در این جنگ تن به تن، جوانان مساجد در خط مقدم چشم در چشم آنان و در برابر هیمنه آنان ایستاده‌اند و نقطه مهم این جوانان این است که در کنار مسائلی چون هیئت، زیارت، شهدا، اهل‌بیت (ع) و مسجد، حرکت‌های مثبتی انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: امروز بحث تصرف عقول و تغییر نگرش  و فکر است، امروز جوانان مسجد در خاکریز و خط مقدم هستند و جلوتر از آنان هیچ کس نیست.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه امروز جوانان در مقابل جنگ با شیطان همراه قرار دارند، بیان کرد: امروز ما راهی جز راه شهدا نداریم و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

یکتا ادامه داد: شهداء اتصال بین هر دو سما هستند، شهداء واسطه بین فیض الهی هستند، شهداء اتصال ما و بقیةالله هستند بنابراین ما باید به راه و سیره شهدا برویم.

ارسال نظر

آخرین اخبار