موسسه یاران قرآن و حدیث در مهدیه شهرستان آزادشهر برگزارکرد

پنجاه و یکمین محفل هفتگی "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" در سالروز شهادت صدیقه مرضیه، حضرت زهرا سلام الله علیها توسط موسسه یاران قرآن و حدیث در مهدیه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

پنجاه و یکمین محفل هفتگی "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم"

پنجاه و یکمین محفل هفتگی "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" در سالروز شهادت صدیقه مرضیه، حضرت زهرا سلام الله علیها توسط موسسه یاران قرآن و حدیث در مهدیه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان 24 ، این محفل نورانی در تاریخ 13 اسفند 93 و با استقبال گسترده مردم قرآن دوست و عاشقان اهل بیت علیهم السلام در حالی برگزار شد که جمعی از پیشکسوتان قرآنی و فرهنگی، اساتید و قاریان قرآن کریم از شهرستان مینودشت نیز میهمان آن بودند. قاریان محترم قرآن، آقایان علی امینی و سعید گروسی از شهرستان آزادشهر و نیز جناب آقای موسی وزیری از شهرستان مینودشت به تلاوت قرآن پرداخته و سپس آقای سید محمد حسینی واعظ به ارائه مباحث تفسیر موضوعی قرآن کریم پرداختند. پاسخ به این سوال که: "چگونه خدا را یاد کنیم که مایه آرامش باشد؟" و نیز: "چرا میزان آرامش بوسیله یاد خدا در افراد مختلف متفاوت است؟" موضوع تفسیر این هفته بود. ایشان ضمن بررسی آیات گوناگون از جمله آیات 28رعد، 165بقره، 4و7 فتح، 17 انفال، 64یوسف، 64 واقعه، 37آل عمران، 10 فاطر، 26 آل عمران، 79و80 شعرا، 213بقره، 41 حج، 3 طلاق، 81نساء و 44 سوره غافر، اذعان داشتند که اگر یاد خدا همراه با شناخت و ایمان باشد موجب آرامش واقعی در انسان گشته و میزان آرامش بدست آمده از یاد خدا را متناسب با شناخت خدا و میزان ایمان فرد دانست. در ادامه مداح اهل بیت آقای سید حسین شاهنگیان به ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها پرداختند.

محفل هفتگی

پنجاه و یکمین محفل کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم، معطر به یاد و خاطره ی روحانی شهید محمد مظفری بود و قاریان محترم قرآن کریم نیز، تلاوت های خود را به روح مطهر آن شهید هدیه نمودند.

ارسال پیامک اطلاع رسانی محفل، ارسال پامک هایی با مضامین قرآنی و مرتبط با موضوع تفسیر جلسهدر طول هفته، به تمامی حضار و اعضای این محفل و نیز سرویس رایگان جهت بازگشت شرکت کنندگان، تقدیم دفترچه یادداشت و خودکار به تمامی حضار جهت سهولت در نکته برداری مطالب و پخت شام مراسم به سبک سنتی و اسلامی و نیز نگهداری خردسالان در مهد قرآنی ویژه محفل در طول مراسم، از ویژگیهای این محفل نورانی است.

محفل هفتگی

ارسال نظر

آخرین اخبار