چهل و نهمین محفل هفتگی "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" با استقبال بی نظیر قرآن دوستان منطقه و استان برگزار شد.

چهل و نهمین محفل هفتگی "تلاوت و تفسیر قرآن کریم"

Hozor Mardomi

چهل و نهمین محفل هفتگی "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم"  با استقبال بی نظیر قرآن دوستان منطقه و استان برگزار شد.

به گزارش گلستان 24 ،‌ 29 بهمن 93، مهدیه آزادشهر شاهد حضور چشمگیر نوجوانان، جوانان و قشر فرهیخته فرهنگی و قرآنی منطقه و استان بود که به عشق دل سپردن به دریای معارف قرآنی، عاشقانه به گرد شمع قرآن حلقه زده بودند. نوای دلنشین تلاوت قرآن، این هفته توسط قاریان محترم میهمان آقایان مهدی شاهی، امیر حسین روشنی و محمد علی محمدی نژاد در روح و جان مشتاقان، شوری بی نظیر به پا کرد.

اعضای موسسه قرآنی رفعت به مدیریت استاد محمدی نژاد به همراه تنی چند از قاریان دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش گرگان، میهمان این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن بودند. تفسیر موضوعی قرآن کریم این هفته به موضوع وظایف انسان در آزمون های الهی اختصاص داشت. در آغاز این بخش، آقای سید محمد حسینی واعظ ، زنده نگاه داشتن یاد شهدا را کمترین راه قدر دانی از آنان دانست و سپس با اشاره به آیات 2 سوره عنکبوت، 155 سوره بقره، 31 سوره محمد، 5 معارج و ... ، صبر و شکر را کلیدهای طلایی موفقیت در آزمون های الهی دانست.

Hozor Mardomi

این محفل، میزبان خانواده شهید بزرگوار نوروز علی کهساری ، از شهدای 8 سال دفاع مقدس بود که ضمن ذکر نام، قرائت بخش هایی از زندگینامه و وصیتنامه و مزین نمودن محفل به تصویر آن شهید، لوح سپاسی از طرف برگزار کنندگان محفل، به رسم یادبود و قدر دانی به فرزند بزرگوار آن شهید اهدا گردید.

در پایان مراسم، نونهالان و خردسالان، که در طول اجرای مراسم در مهد قرآنی ویژه، در جنب سالن اصلی حضور دارند، در جایگاه حضور یافته و به اجرای سرود و تلاوت سوره هایی از قرآن کریم پرداختند.

Hozor Mardomi

در پایان از حضار به صرف شام (که به سبک سنتی و اسلامی پخت می گردد) پذیرایی بعمل آمد.

ارسال پیامک اطلاع رسانی محفل، ارسال پامک هایی با مضامین قرآنی و مرتبط با موضوع تفسیر جلسه در طول هفته، به تمامی حضار و اعضای این محفل و نیز سرویس رایگان جهت بازگشت شرکت کنندگان، تقدیم دفترچه یادداشت و خودکار به تمامی حضار جهت سهولت در نکته برداری مطالب و پخت شام مراسم به سبک سنتی و اسلامی از ویژگی های این محفل نورانی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار