پس از نزدیک به بیست ویک ماه فعالیت و دراستانه نوروز 94 سایت اقتصاد جوان دوباره برنامه نویسی و طراحی شد .

اقتصاد جوان ، در آستانه سال جدید، لباس نو به تن پوشید

به گزارش گلستان 24، در آستانه سال جدید، اقتصاد جوان لباس نو به تن پوشید

محمد صادق ساورعلیایی صاحب امتیاز و مدیر مسئول اقتصاد جوان  گفت : پس از نزدیک به بیست ویک ماه فعالیت و دراستانه نوروز 94  سایت اقتصاد جوان   دوباره برنامه نویسی و طراحی شد .  

وی  در ادامه تشریح کرد : در  اقتصاد جوان جدید روزانه  بیش از 10 خبر اقتصادی گلستان به همراه  آخرین اخبار مناقصات  دستگاه  های اجرایی استان  وحدود  20 خبر اقتصادی و 10تصویر صفحه یک روزنامه اقتصادی  ایران  بصورت  لحظه ای   منتشر شود .

ساورعلیایی  سپس تصریح کرد  :  باور ما در اقتصاد جوان جدید بر دو محور معرفی افراد موفق اقتصادی و انعکاس ظرفیت های اقتصادی  گلستان  استوار است و به همین منظور تلاش می شود افراد موفق اقتصادی بصورت هفتگی در سایت معرفی شوند .

وی سپس در ادامه گفت : از اهداف ما در اقتصاد جوان  پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار اقتصادی گلستان است در این راستا تلاش می کنیم تا با جمع آوری اخبار دقیق و همچنین تحلیل های مستدل و مستند، دامنه موفقیت های اقتصادی گلستان  را افزایش دهیم.

صاحب امتیاز اقتصاد جوان با اعلام این مطلب افزود : هم اکنون فعالان اقتصادی در گلستان  با چالش های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در در اختیار آنان قرار دهد. نبود چنین رسانه ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم خواهد آورد که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است.

وی در پایان گفت : امید است با وجود اقتصاد جوان  و امکانات جانبی آن که به طور مستمر به مخاطبان عرضه و معرفی خواهند شد، بتوانیم سهمی در پویایی هرچه بیشتر سیستم اقتصادی گلستان  داشته باشیم.

گفتنی است : اقتصاد جوان به عنوان اولین سایت خبری-تحلیلی اقتصاد جوان اردیبهشت ماه  1392 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی رونمایی شد  و تا امروز تنها رسانه ای است که بصورت تخصصی اخبار و اطلاعات  اقتصادی گلستان را پوشش می دهد .

ارسال نظر

آخرین اخبار