مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از آغاز مسابقه فرهنگی «من شهروند گرگانم» خبر داد

مسابقه فرهنگی «من شهروند گرگانم» آغاز شد

به گزارش گلستان 24، رضا مظفری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقه فرهنگی در قالب انشاء نویسی ویژه دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه با عنوان «من شهروند گرگانم» برگزار می شود.

مظفری نیا با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ تیرماه سال جاری است، افزود: دانش آموزان می توانند آثار خود را در یک صفحه  با خط خوانا یا به صورت تایپ شده به دبیرخانه این مسابقه در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارائه کنند. 

وی در خصوص محورهای این مسابقه گفت: سه محور اصلی در این مسابقه تعریف شده است که شامل: «من گرگان را دوست دارم چون ...»، «گرگان آینده را توصیف کنید» و «نیازهای محله من» هستند. 

وی درباره هدف از برگزاری این طرح فرهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص بزرگداشت روز گرگان در سال جاری، طرح هایی پیش بینی شده است که بتواند پیوندی میان نوجوانان و جوانان با هویت شهر گرگان ایجاد کند. بر همین اساس این طرح ویژه دانش آموزان دو مقطع متوسطه در نظر گرفته شد.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، برندگان این مسابقه در روز بزرگداشت روز گرگان مصادف با بیستم شهریور معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار