بررسی حقانیت جریان های اسلامی با استناد به قرآن، توسط علی اصغر زنگانه؛

امروز در جهان اسلام دو جریان مقابل یکدیگر قد علم کرده اند و هر گروه حق را به خود نسبت می دهد. اما آیا به راستی کدام یک از این دو علم بر افراشته حق است؟ از کجا باید بفهمیم؟

حق با کدام علَم است (3)

به گزارش گلستان24، امروز در جهان اسلام دو جریان مقابل یکدیگر قد علم کرده اند و هر گروه حق را به خود نسبت می دهد. اما آیا به راستی کدام یک از این دو علم بر افراشته حق است؟ از کجا باید بفهمیم؟

حاج علی اصغر زنگانه(مبین)، استاد دانشگاه و مدرس قرآن، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با رجوع به آیات مقدس کلام الله مجید، چهره حق را از باطل جدا کرده و دست گروه باطل را رو می کند.

این مصاحبه در سه بخش تهیه شده است که بخش سوم آن را در زیر می خوانیم:

 

 

اصغر زنگانه کدام علم حق است

 

قرآنی که دستور می دهد برای اثبات ایمان او را به صورت حقیقی تلاوت کنیم و از وی درس بگیریم و اگر نگرفتیم کافریم، قرآنی که می گوید یهود و نصاری از شما راضی نمی شوند مگر آن که ماهیتتان را عوض کنید و آن گونه که آن ها می خواهند شوید،

قرآنی که می گوید یهود و نصاری را سرپرست انتخاب نکنید، قرآنی که می گوید دشمنان شما یهود و کافرین هستند و از کافرین و غیر مومنین دوست و سرپرست انتخاب نکنید، قرآنی که می گوید حتی به کفار ناسزا نگویید،

قرآنی که می گوید اگر کسی از مسلمانان را بکشد جزایش جهنم و لعنت خداست، قرآنی که می گوید محمد (ص) پیامبر خداست و هر کس دم از پیامبر و دین خدا می زند باید با کفار شدید باشد و با مسمانان مهربان باشد، روشنترین شاخص است.

امروز کدام یک از این دو علَمی که بر افراشته شده است، به این آیات قرآن عمل می کنند؟ امروز چه کسی تکفیر می کند؟ مسلمانان را چه کسی می کشد و بجای آن که با مسلمان دوست باشد با آمریکا، اسرائیل و انگلیس دوست است؟

چه کسی در بحرین، لبنان، یمن، عراق، کشور های آفریقایی و سوریه، مسلمانان را می کشد؟ پرچمی که نام وهابیت، آل سعود ، داعش و آل یهود دارد. چه کسی مردم را در عربستان و عراق منفجر می کند؟ آن ها دم از قرآن می زنند و دقیقا بر عکس قرآن عمل می کنند. قرآن ماهیت این دو پرچم را رو می کند.

اگر کسی مسلمان باشد، باید از قرآن راه درست را دریابد ، حق را پیدا کند و به خودش رحم کند.

 

اصغر زنگانه کدام علم حق است

 

تذکر:

شاید عده ای بپرسند، که جهان اسلام جای خود، اما چرا ما دم از مستضعفان و محرومان جهان می زنیم؟

« وَمَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَـذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیّاً وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیراً» (آیه 75 سوره مبارکه نساء)

فرمان قرآن است که مردن و زنان و فرزندانی که زیر بار ستم کفار قرار گرفتند را دریابیم. امام زمان (عج) هم می آید که  جهان را از ظلم نجات دهد و عدالت را ایجاد کند.

 

سوال بعدی این است که امروز آل سعود خادم الحرمین هستند و اختیاراتی دارند.

« أَجَعَلْتُمْ سِقَایَةَ الْحَاجِّ وَعِمَارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللّهِ لاَ یَسْتَوُونَ عِندَ اللّهِ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ» ( آیه 19 سوره مبرکه توبه)

آیا شما آب دادن خدمت به حرمین را با ایمان به خدا و روز قیامت و جهاد در راه خدا مساوی قرار می دهید؟ این ها نزد خداوند مساوی نیستند و خدا قوم ظالم را هدایت نمی کند.

 

نتیجه:

هر کس در زیر پرچمی قرار بگیرد که دوستی با کفار و یهود و نصاری  و کشتار مسلمین را ترجیح می دهد، درواقع تداوم آل یهود است که امروز از مصادیق آن آل سعود هستند. آل سعود ادامه راه آل یهود است.

 

اصغر زنگانه کدام علم حق است

 

 انقلابی که امام خمینی (ره) راه انداخت هم همین پرچم بر حق  الهی بود که در جهان برافراشت. دوباره پرچم پیامبر (ص)  و اهل بیت (س) را برپا کرد که مثل یک نور خورشید روشنگری می کند و مردم را به سمت نور مفاهیم الهی دعوت می کند. لذا باید این پرچم را نابود کنند. همه دشمنان متحد شدند تا این انقلاب را نابود کنند. اما هرگز نمی توانند.

انشاالله این علَم حق، به علَم جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) وصل خواهد شد.

اصغر زنگانه کدام علم حق است

ارسال نظر

آخرین اخبار