فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان با اشاره به مشکلات ترافیکی که در برخی نقاط شهر گرگان گریبانگیر شهروندان است تاکید کرد: از این پس هر ساخت و سازی از جمله احداث یا جابه‌جایی مدارس در گرگان باید مصوبه و تاییدیه شورای ترافیک را اخذ کند.

هرگونه ساخت و ساز اماکن عمومی از جمله مدارس باید مصوبه شورای ترافیک دریافت کند

به گزارش گلستان 24، عیسی‌ پایین‌محلی  در جلسه شورای ترافیکی گرگان اظهار کرد: تعداد مدارس دولتی در مناطق جنوبی شهر گرگان کم است و اغلب مدارس غیرانتفاعی هستند که مشکلات خاص به خود را دارند و طبق قانون فعالیت این مدارس باید تک شیفت آن هم نوبت صبح باشد.

وی با اشاره به جابه‌جایی برخی مدارس یا احداث آنها گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی که در شهر گرگان وجود دارد و در برخی مناطق گریبان مردم را گرفته است قرار شده از این پس هرگونه ساخت و ساز از جمله احداث مدارس یا جابه‌جایی آنها باید مجوز شورای ترافیک شهرستان را اخذ نماید.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در ساعات صبح و یا در هنگام تعطیلی مدارس در برخی مناطق شهر با ترافیک سنگینی مواجه هستیم که حتی ممکن است جان برخی شهروندان را هم به مخاطره بیندازد. بنابراین قبل از هرگونه ساخت و ساز مدارس، اصناف و ... باید بررسی شود که انجام آن بار ترافیکی در آن منطقه ایجاد نکند.

وی همچنین درباره مشکلاتی که برای تردد اتوبوس‌ها در ۱۵ متری مهر‌آیین وجود دارد از شهرداری خواست کار کارشناسانه برای رفع این مشکل انجام دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار