مسئول بعثه مقام معظم رهبری در گلستان خبر داد

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در گلستان از اعزام 88 روحانی در غالب 49 کاروان به مراسم حج تمتع خبر داد.

اعزام 7 هزار زائر گلستانی به مراسم حج تمتع/ 88 روحانی همراه کاروان‌های گلستان به حج می‌روند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام عباس دارویی امشب در مراسم دیدار با مدیران، روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های گلستان اظهار کرد: امسال شاهد افزایش دو برابری اعزام زائران یعنی حدود 7 هزار زائر شیعه و سنی استان گلستان به حج اعزام هستیم.

وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری مدیران کاروان‌ها بسیار خوب بوده و تمامی امور به محو مناسب در حال پیشروی است و تا امروز یک مورد مشکل و موردی در این بخش نداشتیم.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در گلستان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های فکری بعثه مقام معظم رهبری و مسئولان دفاتر در مدیریت حج بخصوص در استان گلستان موضوع فرهنگی حج است که تمام تلاشمان را در این مدت بکار گرفتیم تا از بعد فرهنگی غافل نکنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر مدیران کاروان‌های استان گلستان از بازنشستگان فرهنگی هستند، گفت: برای حج امسال حدود 88 روحانی، معین و معینه در غالب 49 کاروان اعزام می‌کنیم و 12 جلسه برای کاروان‌ها برگزار کردیم و این جلسات در حال برگزار است.

دارویی اضافه کرد: جلسات متمرکز به صورت ویژه در استان برگزار می‌شود و امروز نیز این جلسه به صورت متمرکز در مصلی نماز جمعه گرگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت برگزار شد.

وی تاکید کرد: توزیع 7 هزار بن فرهنگی کتاب از دیگر اقدامات برای عملیات حج امسال بود و مدیران کاروان‌ها موظف هستند جلسه شورای فرهنگی در کاروان‌ها برگزار شود.

دارویی در پایان ابراز کرد: تا امروز هیچ کاروانی بدون روحانی و مداح به عتبات عالیان اعزام نشده اما معضلی که در استان گلستان وجود دارد کمبود روحانی و مداح برای اعزام به عتبات عالیات است که امیدواریم این موضوع با سرعت حل شود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار