فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد.

جامعه نیازمند ترویج سبک زندگی فاطمی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) سپاه نینوا اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر؛ تولد امام خمینی (ره) در تاریخ به ثبت رسیده و نباید از این مسئله غافل شویم که همه‌ ما مدیون امام راحل هستیم.

وی افزود: اگر پشتیبانی ، حمایت و صبر شما خانواده های پاسداران نبود ، شاید در اجرای ماموریت های خود دچار خلل می‌شدیم و من از همه شما خانواده های عزیز سپاسگذارم.

فرمانده سپاه نینوا نقش خانواده را مهم خواند و گفت: بنده به عنوان خادم شما در سپاه نینوا معتقدم همسران و فرزندان پاسداران ما اجری عظیم در مجاهدت راه خدا دارند و آنها هم پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

ملک شاهکوهی افزود: خواهران بزرگوار، من به عنوان برادر به شما توصیه میکنم همواره در سبک زندگی خود، گفتمان فاطمی دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرا (س) را سرلوحه قرار دهید.

* زندگی حضرت زهرا(س)باید برای ما الگو باشد/ ولایتمداری درس بزرگ زندگی فاطمی است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی نیز در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) سپاه نینوا گفت: شان، شخصیت و جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) در همه ابعاد بر کسی پوشیده نیست و ایشان آنچنان نزد خداوند عزیز و بزرگوار است که قابل وصف نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با تاکید بر اینکه لحظه لحظه زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید برای همه ما الگو باشد، افزود: اخلاق و رفتار ایشان در مواجهه با مشکلات، همسرداری، خانه داری، تربیت فرزند و ولایتمداری باید سرلوحه زندگی ما باشد.

وی بیان کرد: ولایتمداری کلیدواژه زندگی با برکت حضرت فاطمه است و هیچگاه نباید از این موضوع غافل شویم که ایشان اولین شهیده راه ولایت امیرالمومنین (ع) بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار