فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ۲ هزار و ۵۴۷ برنامه ویژه دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، سردار ملک شاهکویی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این برنامه‌ها در ۱۲۲ عنوان، ۷ سر فصل و ۱۱۰ برنامه شاخص از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با شعار "جشن ملی ۱۴۰۰" برگزار می‌شود.

او گفت: رژه موتوری، استقبال نمادین از امام راحل در فرودگاه، یادواره شهدای بسیج کارگری استان، شب شعر انقلاب، ویژه برنامه تلویزیونی شب‌های انقلاب، همایش نقش روحانیت در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات، توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز، آزادسازی زندانیان غیر عمد مالی، رزمایش بصیرتی ثامن ۱۸ از جمله برنامه‌های شاخص در دهه فجر است.

سردار ملک شاهکویی می‌گوید: برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر، افتتاح ۲۰ طرح محرومیت زدایی، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، عطر افشانی گلزار شهدا هم از دیگر برنامه‌های شاخص سپاه نینوا در گلستان است.

او گفت: امسال در کارگروه عمرانی و زیر ساخت سپاه نینوا گلستان هزار و ۱۲۶ طرح عمرانی از جمله طرح‌های انتقال آب شرب در روستا‌ها و بهسازی و تعمیر مدارس انجام شده است.

سردار ملک شاهکویی می‌گوید: اجرای طرح‌های آب رسانی در استان از جمله برنامه‌های مهم ماست و در این راستا تفاهم نامه‌هایی با اداره کل آب منطقه‌ای و آبفا امضا شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار