فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه مرزی گنبدکاووس خبر داد و گفت: براثر این حادثه چهار سرنشین این خودرو که عضو یک خانواده و از اهالی گرگان بودند، راهی بیمارستان شدند.

سرعت بالا چهار عضو خانواده گرگانی را راهی بیمارستان کرد

به گزارش گلستان24؛سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر روز گذشته در جاده آق قلا به تنگلی در نزدیکی تالاب آلاگل بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس و به دلیل سرعت بالای خودرو و ناتوانی راننده در کنترل آن رخ داد.
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده، همسر و دو فرزند او از ناحیه سر، گردن، دست و صورت دچار مصدومیت شدند که توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا منتقل شدند.
سرهنگ سراوانی با تاکید برضرورت توجه و رعایت قوانین و علائم رانندگی در جاده ها، گفت: براساس پیگیری های انجام شده وضعیت عمومی مصدومان این سانحه رانندگی رضایت بخش می باشد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار