شهردار گرگان با یادآوری برنامه توسعه شهر و شهروند الکترونیک، گفت: برای صرفه جویی در وقت مردم و تسریع در خدمت رسانی به تدریج بسیاری از خدمات شهری به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

خدمات غیر حضوری شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا دادبود روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ 97 در گرگان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری مرکز استان گلستان پیگیر اجرایی شدن این برنامه و طراحی زیرساخت ها و نرم افزارهای هوشمندسازی است.
وی افزود که هم اینک نیز برخی از برنامه ها و خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می شود.
شهردار گرگان اضافه کرد: برای رسیدن به شهر هوشمند باید بخش خصوصی نیز وارد عمل شود که این مساله به گسترش ارائه خدمات الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری؛ کمک خواهد کرد.
وی در خصوص ارائه خدمات تاکسی اینترنتی در گرگان هم گفت: شهرداری متولی حمل و نقل عمومی است و همه شرکت های فعال در این حوزه باید از شهرداری مجوزهای لازم را اخذ کنند.
دادبود همچنین یادآور شد که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان، اقدام به تهیه نرم افزار اینترنتی ویژه آژانس های تلفنی شهر کرده که فعالیت این بخش نیازمند همکاری و همراهی مدیران این واحدها نیز است.
شهر گردشگرپذیر گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.
نمایشگاه الکامپ 97 گلستان تا روز جمعه در محل نمایشگاه بین المللی استان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا آماده بازدید علاقمندان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار