پس از حدود پنج ماه سرپرستی «محمدعلی رحیمیان» در اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، فردا طی مراسمی «محمدعلی یوسفی» به عنوان جایگزین رحیمیان معرفی خواهد شد

معرفی «محمدعلی یوسفی» به عنوان جایگزین رحیمیان در ورزش گنبد

به گزارش گلستان24؛ بهمن‌ماه سال گذشته پس از ۲۰ سال ریاست ابراهیم غفاری بر ورزش گنبدکاووس، در یک تودیع و معارفه خاص و جنجالی، وی تودیع و محمدعلی رحیمیان از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان و رئیس هیات شنا استان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس معرفی شد.

وی که در این مدت سعی کرد با جابجایی افراد در مسوولیت‌های مختلف، تحولی را در گنبدکاووس ایجاد کند تا شاید دست‌های پشت پرده ورزش در این شهرستان نمایان شده و اتفاقات مبهم سال‌های نچندان دور ورزش این شهر عیان شود، اقداماتش به ذائقه برخی فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان خوش نیامده و در صدد تغییر وی برآمدند.

این تلاش‌ها و فشارهای فراوان به مسوولان استانی باعث شد تا برنامه‌ریزی تودیع وی کلید بخورد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است مراسم تودیع و معارفه محمدعلی رحیمیان فردا ساعت هشت صبح در اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شود.

بر این اساس و با صدور حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان حجت‌‌الله یوسفی که مسوولیت رئیس امور اداری اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان را بر عهده دارد جایگزین رحیمیان در اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خواهد شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار