در پی تهدید آیت الله نور مفیدی توسط یکی اصلاح طلب؛

یکی از اصلاح طلبان گلستانی برای انتخاب گزینه مد نظر خود جهت سکانداری استانداری، نمانیده ولی فقیه در استان گلستان را تهدید کرد.

همه چیز از کلمه"استاندار بومی" آغاز شد/تهدید آیت الله نور مفیدی توهین به مردم استان است/اصلاح طلبان تندرو برای رسیدن به مقاصد خود حاضرند همه چیز را فدا کنند

به گزارش گلستان24؛در چند مدت اخیر فیلمی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که نشان می دهد یکی از اصلاح طلبان گلستانی آیت الله نور مفیدی را که خود یکی از حامیان دولت کنونی است را جهت انتخاب استاندار دلخواه تهدید می کند.

این فیلم به خوبی نشان می دهد که برخی از اصلاح طلبان جهت به کرسی نشاندن مهره خود بر سر قدرت و همچنین سهم خواهی از وی دست به گستاخی های زیادی می زنند.

خیلی واضح است،اگر گزینه مدنظر اصلاح طلبان با فشار، زور و این همه هیاهو سکان استانداری گلستان را در دست بگیرد چه خواهد شد،همانگونه که وزیر کشور در پاسخ به این افراد گفتند:«اگر این گزینه بر روی کار بیاید وام دار خیلی ها خواهد شد.»

زمانی که منت افراد زیادی بر سر استاندار باشد وی مجبور خواهد شد سهم هر کس را به صورت جداگانه ای بدهد که این سرآغاز جدیدی برای ایجاد فساد در استان خواهد بود.

جالب است که تاکنون اصلاح طلبان و خیلی از دوست داران آیت الله نور مفیدی تاکنون موضعی در خصوص این تهدید بی شرمانه نگرفته اند.

 این افراد تا زمانی که منافعشان تامین شود دم از  حمایت از آیت الله نور مفیدی می زنند اما همین که اوضاع طبق مرادشان پیش نمی رود شمشیر را از رو میبندند و به نماینده ولی فقیه در استان گلستان که از دولت روحانی و اطلاح طلبان هم حمایت کرده است،توهین و وی را تهدید میکنند.

عده ای منفعت طلب حال که می ببیند ممکن است گزینه مدنظر آنها روکار نیاید برای رسیدن به مقاصد خود که در تضاد با عدالتخواهی عمومی و مردمی است به شخصی که مورد احترام مردم استان گلستان است،بی احترامی کند.

اصلاح طلبان اگر واقعا به اصلاح طلبی و دموکراسی پایبند هستند چرا در تلاش اند که وزیر دولت همسو با خود را وادار به انجام کاری کنند که مخالف با دموکراسی است؟ انتخاب استاندار وظیفه ذاتی وزارت کشور است، سیاسیون افراطی در گلستان به چه علت خواهان استفاده از تمامی اهرم های فشار جهت به کرسی نشاندن گزینه خود هستند؟

امیدواریم که وزارت کشور به این گونه افراد که با استفاده از کلمه "بومی" در پی این هستند تا گزینه های خود را روی کار بیاورند باج ندهد ودر فضایی آرام استانداری برای استان گلستان انتخاب کنند که به فکر توسعه استان استان باشد نه باج دهی به منفعت طلبان.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار