شهردار گرگان با اشاره به افزایش روز افزون تخلفات و مشکلاتی مانند افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز، سد معبر و تکدی‌گری در شهر گفت: برخورد با متخلفان و تخریب دیوارکشی و ساخت و ساز غیر مجاز گرگان با همراهی پلیس شتاب می‌گیرد.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز گرگان با کمک پلیس شتاب می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شهر گرگان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی گلستان برگزار شد اظهار داشت:‌ حجم سود ناشی از تخلفات ساختمانی مانند دیوارکشی زمین و ساخت و سازهای غیر مجاز چشمگیر است و نبود قوه قهریه برای مقابله با این تخلفات موجب افزایش و تکرار آن خواهد شد.

وی بیان کرد: توان انسانی و ظرفیت قانونی ماموران شهرداری برای برخود با متخلفان کافی نیست و امیدواریم با استفاده از توان نیروی انتظامی از گسترش این تخلفات جلوگیری کنیم.

شهردار گرگان ادامه داد: با افزایش هر چه بیشتر تعاملات و پشتیبانی نیروی انتظامی از شهرداری، مدیریت معضلات شهری گرگان آسان تر و خدمت رسانی به شهروندان بیشتر خواهد شد.

 

 در این جلسه همچنین ابراهیم جرجانی یکی از اعضای شورای شهر گرگان گفت: امنیت تفرجگاه ها به ویژه پارک النگدره و مسیر پیاده رو آن نیازمند حضور پر رنگ تر پلیس است. 

در این جلسه همچنین لایحه خرید تعدادی مخزن زباله از سوی شهرداری گرگان مطرح شد.

 بر اساس این لایحه یکی از شرکت های بومی منطقه طی مناقصه عمومی برنده ساخت مخازن زباله به قیمت هر کدام  حدود ۱۲ میلیون ریال شد. 

موافقان و شهردار گرگان بر این عقیده بودند که کیفیت و قیمت محصولات این شرکت مناسب است اما از دیگر سو مخالفان به دلیل کیفی نبودن مخازن نمونه ارایه شده ، کمبود نظارت کارگاهی در روند ساخت مخازن و همچنین فراهم بودن امکان خرید مخازن مطلوبتر، با آن مخالفت کردند که در پایان این لایحه به تصویب نرسید.

در این جلسه همچنین تعدادی از کسبه و رستوران داران حاشیه میدان مفتح در غرب کمربندی گرگان خواستار  بازگشایی ورودی مسدود شده به جاده  کندرو شدند.

 به گفته این افراد، بستن بریدگی قدیمی و ایجاد بریدگی در مقابل یکی از رستوران ها و تبدیل واحد کندرو  یک طرفه به مسیر دوطرفه ، علاوه بر افزایش خطر بروز تصادف، مشکلاتی را در روند ادامه فعالیت  اقتصادی دیگر واحدهای رستوانی این منطقه ایجاد کرده است.

مدیران شهری گرگان نیز در پاسخ به این مطالبه ، اعمال  تغییرات صورت گرفته در مسیر مد نظر را به تصمیم  و مصوبه شورای ترافیک گرگان نسبت دادند و از مخالفت شهرداری گرگان در زمان اجرای آن خبردادند.

به گفته مدیران شهرداری گرگان با بازگشایی روگذر جنب دامپزشکی (روگذر افسران ) بخش اعظمی از مشکلات صنوف منطقه برطرف خواهد شد.

 شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار