ربیعی گفت: عدم برگزاری جلسه سوم شورای شهر به دلیل گلایه از عملکرد برخی از اعضای شورا در جلسه دوم بود و این درست نبود که تنها برای یک لایحه در جلسه حاضر نشویم.

علت عدم برگزاری جلسات شورای شهر گرگان/ انتقاد سخنگوی شورا به سکوت معنادار برخی رسانه ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسین ربیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اختلاف نظر در شورای اسلامی وجود دارد و اگر این اختلاف نظرها وجود نداشته باشد باید به عملکرد شورای اسلامی شهر گرگان شک کرد.

 

شب وفات پیامبر(ص) زمان مناسبی برای برگزاری جلسه شورا نبود

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در  پاسخ به عدم برگزار نشدن و یا حد نصاب افتادن سه جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان تاکید کرد: جلسه سه هفته قبل شورای اسلامی شهر گرگان از حد نصاب افتاد و این جلسه  برگزار شد ولی به دلیل ایام سوگواری و رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) این جلسه از رسمیت خارج شد، چنین شبی برای برگزاری جلسه زمان مناسبی نبود و حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان تنها به واسطه لایحه مهمی برای حمایت از تیم بسکتبال بود.

 

ربیعی با بیان اینکه در این جلسه چند لایحه مطرح و رای گیری شد ولی پس از آن از رسمیت خارج شد، تاکید کرد: جلسه دو هفته قبل نیز رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به دلیل کسالت در بیمارستان بستری بود و در جلسه حاضر نشد و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به این جلسه نیامدند.

 

وی با بیان اینکه شاید برداشت برخی از اعضای شورای شهر بر این بود که با برگزاری این جلسه ممکن است برخی از لوایح رای لازم را اخذ نکند، افزود: شاید به این دلیل برخی از اعضا با هماهنگی در جلسه دوم حاضر نشدند و این مهم منجر به آن شد که به دلیل عدم حد نصاب اعضای شورا، این جلسه نیز برگزار نشود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: متاسفانه با برگزار نشدن جلسه دوم شورای اسلامی شهر گرگان رسانه ها نسبت به عدم حضور این اعضای شورای اسلامی شهر گرگان واکنشی نشان ندادند چرا که اکثر این رسانه ها بیشتر در اختیار موافقین شهردار بوده و فعالیت های شهرداری را رپرتاژ می کنند.

 

ربیعی بیان کرد: در این جلسه 5 عضو حضور داشتند و رئیس شورای شهر گرگان به دلیل کسالت و سه عضو دیگر آقایان مرتضوی، گرزین و کاظم نژاد غایب بودند.

 

جلسات شورای اسلامی شهر گرگان بهتر مدیریت شود

وی در مورد عملکرد رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و شورای اسلامی شهر تاکید کرد: هنوز ابتدای کار ریاست شورا هست و زود است قضاوت کنیم، امیدواریم روزهای بهتری را با مدیریت وی شاهد باشیم و جلسات شورای اسلامی شهر گرگان بهتر مدیریت شود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: خوشبختانه فرماندار فهیم گرگان به کمک شهردار و شورای اسلامی شهر آمده تا به اجرایی شدن برخی از پروژه ها کمک کند.

 

ربیعی متذکر شد: خبرهای خوبی در آینده خواهیم داشت و امیدواریم مجوز تله کابین را از شورای عالی معماری دریافت و آن را اجرایی کنیم.

 

وی گفت: امیدواریم در این مدت باقی مانده از زمان فعالیت شورای اسلامی شهر گرگان گرچه درآمد آنچنانی نداریم و با فروش اموالی که از قدیم باقی مانده توانستیم چند پروژه را اجرایی کنیم و شاهد افتتاح پروژه شهربازی گرگان باشیم.

 

شهرداری تاکنون خروجی خوبی نداشته است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: شهردار زحمت می کشد ولی تا کنون خروجی خوبی نداشته و امیدواریم با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و حمایت فرماندار چند اتفاق خوب را در سال آینده در گرگان شاهد باشیم.

 

ربیعی بیان کرد: در 6 ماهه نخست سال بر اساس گزارش ها 73 میلیارد محقق شده که با درآمدهای کسب شده تا آبان ماه حدود 30 درصد کل اعتبارات شهرداری در سال جاری را شامل می شود و بیشتر از فروش اموال و املاک این درآمد محقق شده و درصد قابل توجهی از این درآمد نیز از محل کمک استانداری گلستان در قالب ارزش افزوده بوده ولی درآمد بر پایه مسائل شهری چندان خوب نبوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار