شب گذشته پخش شد :

در حالیکه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان اعلام کرده بود هیچ نماینده فعلی دیگر از شبکه استانی برنامه نخواهد داشت شب گذشته برنامه سی دقیقه ای از نماینده لیست امید گرگان پخش شد.

تبلیغ صدا و سیمای گلستان به نفع نماینده لیست امید !

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهرماه امسال بود که دکتر محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان در دیدار با فعالان و چهره های شاخص رسانه ای جریان انقلابی استان گلستان در پاسخ به یکی از دغدغه های اعضای حاضر در خصوص پخش برنامه های تبلیغاتی انتخاباتی از رسانه استانی برای نماینده های فعلی اعلام کرد : پخش برنامه های عملکرد نمایندگان از ماه پیش ممنوع شده و دیگر شاهد چنین برنامه هایی نخواهیم بود.

منتظر حجت افزود : زین پس فقط در بخش خبری و به صورت گذرا  در مراسمات و افتتاحیه ها از نمایندگان فعلی برنامه داریم و هیچ نماینده ای دیگر حق پخش برنامه 30 دقیقه ای و مبسوط را ندارد.

اما شب گذشته دوشنبه 27 آبان ماه از ساعت 22:30 دقیقه شب و قبل از بخش خبری شبانگاهی ساعت 23 شبکه گلستان برنامه ای 30 دقیقه نورمحمد تربتی نژاد نماینده لیست امید گرگان پخش شد.

در این برنامه سی دقیقه ای تربتی نژاد به ارائه عملکرد خود پرداخت و از نکات خیلی جالب این بود که تصویب نهایی منطقه آزاد اینچه برون همین دیروز انجام شد اما دیشب در بیانات نماینده لیست امید جزو دستاوردهای این نماینده مطرح شد .

حالا باید منتظر واکنش دکتر منتظرحجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان باشیم که علیرغم گفته ایشان و با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ، آیا چنین برنامه ای تبلیغات برای این نماینده لیست امید بود؟

آیا باز هم شاهد طرحی های عجیب و غریب در صدا و سیمای گلستان نظیر استقرار دوربین های این رسانه در مدرسه شیخ فضل الله و پوشش اخبار انتخابات از خیابان شالیکوبی و ذوق و شوق دوره قبلی در تمدید زمان انتخابات و رای آوردن نمایندگان لیست امید ( هزارجریبی و تربتی نژاد ) خواهیم بود؟

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار