رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تذکرات لازم به کاندیداها و دست‌اندرکاران انتخابات داده شده است، گفت: تبلیغات انتخابات مجلس از امروز آغاز شده و در صورت انجام اقدامات غیرقانونی با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان: با هرگونه استفاده نامشروع از اموال دولتی له یا علیه نامزدها برخورد می‌کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: روز گذشته کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان معرفی شدند و از امروز نیز تبلیغات انتخابات آغاز شده است. جلسه‌ای را با نامزدهای 6 حوزه انتخاباتی برگزار و بایدها و نبایدهای انتخابات را به آنان اعلام کردیم.

وی گفت: علاوه براین کتابچه‌هایی را چاپ کردیم و قوانین و تذکرات لازم را به کاندیداها دادیم  و دیگر حرف ناگفته‌ای به کاندیداها باقی نمی‌ماند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: انتظار داریم کسانی که مدعی هستند که توان قانونگذاری دارند باید  بیش از دیگران تابع قوانین و مقررات باشند.

وی گفت: کسانی که از بودجه‌های دولتی و عمومی استفاده می‌کنند حق ندارند از امکانات دولتی مانند سالن، خودرو و حتی وقت و زمان دولتی که باید در خدمت مردم باشد، این زمان را له یا علیه فردی خاص استفاده کنند.

هاشمیان تأکید کرد: ما همه تذکرات لازم را به نامزدهای انتخابات دادیم و اگر استفاده غیرقانونی از اموال و سمت دولتی را ببینیم به همه دادستان‌ها دستور برخورد قاطع را دادیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار