آتش‌گرفتن غرفه‌های میوه‌فروشی در گرگان، کشف گوشی‌های قاچاق در گنبدکاووس و آمادگی دادگستری گلستان برای صدور آرای جایگزین در راستای حفاظت از محیط زیست از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

آتش‌گرفتن غرفه‌های میوه‌فروشی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آتش‌سوزی غرفه‌های میوه فروشی جنب میدان بار گرگان خبر داد و گفت: برای مهار این آتش‌سوزی، نیروهای ایستگاه شماره یک و چهار به محل اعزام شده و از سرایت آتش‌سوزی به اطراف جلوگیری کردند.

مهدی قره‌قاشی اظهار داشت: از بین رفتن تجهیزات دکه‌ها و سوختن میوه‌ها، بخشی از خسارت ناشی از این حادثه بود.

**

رییس دادگستری کل گلستان از آمادگی این نهاد برای صدور آرای جایگزین زندان در راستای کمک به حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: در کنار محیط زیست، منابع طبیعی و سایر ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها هم می‌توانند برحسب نیاز، خدمات و اقدامات خود را به دستگاه قضا اعلام نمایند.

هادی هاشمیان در دیدار مسئولان محیط زیست گلستان اظهار داشت: پارسال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ رای جایگزین از قبیل نهال‌کاری، پاکیزگی محیط‌زیست و حاشیه جنگل‌ها، کمک به بهسازی مدارس، حرفه آموزی و ارائه خدمات عمومی رایگان به مردم در شهرداری‌ها در محاکم قضایی استان صادر شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۸ گوشی تلفن همراه قاچاق در گنبدکاووس خبر داد و گفت: پس از بررسی از یک واحد صنفی، این تعداد گوشی موبایل خارجی قاچاق از مخفیگاه این واحد صنفی کشف شد.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: براساس آخرین آمار ۱۷۴ بیمار کرونایی و حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

عبدالرضا فاضل اعلام کرد: روزانه حدود ۱۸ تا ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شده و حدود ۱۸ نفر هم مرخص می‌شوند.

وی بیان کرد: شهرهای آزادشهر، مراوه تپه، آق قلا، کردکوی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار