کارگاه آموزشی‌–‌مشاوره‌ای آگاهی‌های قبل و بعد از ازدواج با همکاری بنیاد نخبگان استان گلستان برگزار خواهد شد.

کارگاه آگاهی‌های قبل و بعد از ازدواج برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های تربیتی با هدف کمک به رشد شخصیتی همه‌جانبه مستعدان‌برتر و موفقیت آنان در زندگی فردی و اجتماعی،«کارگاه آموزشی‌–‌مشاوره‌ای آگاهی‌های قبل و بعد از ازدواج» به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای مهارت‌های زندگی با همکاری بنیاد نخبگان استان گلستان، برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی–مشاوره‌ای که با حضور بختیار سعید؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار خواهد شد، سرفصل‌هایی همچون «انتخاب همسر و معیارهای آن»، «دوران آشنایی، بایدها و نبایدها»، «عقد و سال اول زندگی، مهارت مهرورزی»، «ویژگی‌های یک ازدواج موفق»، «مسائل همسران و تداوم زندگی موفق»، ارائه می‌شود.

این برنامه، ۵ مهرماه ویژه مستعدان مجرد و ۶ مهرماه ویژه مستعدان متأهل برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان گلستان مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، عناوین کارگاه‌های مهارت‌آموزی با تأکید بر مهارت‌های ده‌گانه سازمان بهداشت جهانی و با هدف پیشگیری از ابتلا به آسیب‌ها و مسائل فردی-اجتماعی در زمینه‌های تحصیلی، شغلی، خانوادگی، اجتماعی و سلامت روان، درنظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار