وزیر پیشین تعاون و رییس پویش نخبگانی ستاد مرکزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی یکی از هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد که با حضور پرشور مردم، روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سبب ایجاد همبستگی ملی در کشور شود.

انتخابات ۱۴۰۰ باعث همبستگی ملی در کشور می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد ناظمی‌اردکانی شامگاه دوشنبه در همایش پویش نخبگانی حامیان حجت‌الاسلام رییسی در گرگان اظهار داشت: فضای انتخاباتی و تبلیغاتی در شهرها و روستاها شور و شعف خاصی به وجود آورده که در تاریخ چند دهه‌ای فضای انتخاباتی پس از انقلاب سابقه نداشت.

وی بیان داشت: مردم ایران در ۲۸ خرداد حماسه‌ای تاریخی را با حضور و موج عظیم حضور در پای صندوق‌های رای به ثبت خواهند رساند.

وی افزود: جریان انقلاب پرچم ارزش‌ها و اصول انقلاب را برافراشته خواهد کرد و ما بعد از این انتخابات شاهد ایران قوی در منطقه و جهان در مقابل قدرت‌های مسلط خواهیم بود.

وزیر پیشین تعاون ادامه داد: سلطه‌گران امروز، اقتصاد دنیا را با غارت‌های خود گروگان‌ گرفته و ایران قوی در برابر سیاست‌های آنان در منطقه و جهان خواهد ایستاد و فلسطین نیز با همین ایران قوی به پیروزی خواهد رسید.

ناظمی‌اردکانی گفت: حجت الاسلام رئیسی این توان و ظرفیت دارد که همگرایی بین ارکان نظام ایجاد نماید و به خوبی می‌داند که عدم همگرایی و واگرایی سبب تضعیف نظام و انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر این که مولفه اصلی و اساسی عبور از چالش‌های امروز جامعه، داشتن قدرت ملی و ایران قوی است، اضافه کرد: آقای رئیسی برای دوران چهار ساله اول ریاست جمهوری برنامه‌های مدونی دارد که برخی از آنها در مناطره‌ها و بخشی در برنامه‌های تلویزیونی به اطلاع عموم رسیده است.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفری گلستان افزون بر یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

مشارکت مردم گلستان در آخرین انتخابات برگزار شده در سال ۹۸ برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر ۵۸ درصد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار