محبوبه رجب نسب با حضور گنبدکاووس، از نزدیک با همکاران مراکز شماره یک و دو گنبدکاووس دیدار کرد.

بازدید مدیرکل کانون از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مدیرکل کانون به همراه کارشناس‌مسوول فرهنگی‌هنری و ادبی و کارشناس هنری از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو گنبد کاووس بازدید کرد.

رجب نسب در این دیدار با برگزاری جلسه‌ با موضوع هنرهای تجسمی و دریافت گزارش اقدامات، نیاز سنجی و برنامه‌ریزی برای شش ماهه دوم سال، بر ارتقای توانمندی، ایجاد انگیزه، کیفیت بخشی به اثار، جذب و پایدارسازی اعضا و تهیه‌ی ملزومات مورد نیاز تاکید کرد.

وی با بازدید از عرصه و عیان مرکز و تاکید بر ضرورت نظافت مستمر و تامین ملزومات، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و لزوم احیای فضای سیز و زیبا سازی مرکز بر اساس یک برنامه‌ی مدون و زمانبندی شده را ضروری دانست.

بررسی اقدامات شش ماهه‌ی اول مراکز و برنامه‌ریزی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در شش ماهه‌ی دوم سال،  تاکید بر ارتقای کمی و کیفی کارگاه‌های برخط مرکز به‌ویژه ارائه‌ی برنامه‌های خلاقانه‌ی ترغیب حضور و بهره‌مندی نوجوان مرکز در کارگاه‌ها،  تاکید بر تقویت ارتباط با مسوولان شهرستانی جهت شناساندن خدمات کانون و جلب مشارکت آنها، ضرورت توجه به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارائه‌ی راهکارها و اقدامات لازم جهت تقویت منابع مالی و جلب مشارکت خیرین با هدف خدمت‌رسانی گسترده‌تر به مخاطبین از مهمترین نکات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این روز معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان به همراه کارشناس فرهنگی از مراکز شهرستان گرگان نیز بازدید کردند.

در این بازدیدها در خصوص فعالیت‌های برخط مرکز، آسیب‌های موجود، ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب مخاطب کارگاه‌های پاییز،  برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگی، آسیب‌های ساختمان مرکز و چگونگی رفع آن، بررسی نرم‌افزار kpf  مرکز و ... گفتگو و راه‌حل ارائه شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار