امام جمعه گنبدکاووس گفت: در راستای تحقق گام دوم انقلاب، مسوولان فضای حضور فعالیت جوانان مومن و انقلابی را در کشور، استان و شهرستان فراهم کنند.

مسوولان مسیر را برای حضور جوانان مومن انقلابی باز کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود‌ ترابی صبح امروز در‌ جلسه نشست «گفتمان جهاد تبیین و بیان حقایق با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی» اظهار کرد: یکی از کلید واژه‌های رهبر معظم انقلاب که تاکید ویژه دارند جهاد تبیین بوده و بیانگر این است که در گام دوم انقلاب باید اهتمام بیشتری در تبیین معارف و گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: حرکت، تلاش و هدف اصلی دشمن در فضای عمومی و مجازی جوانانی هستند که دوران‌ انقلاب و دفاع مقدس را  به خوبی درک نکرده  و از این منظر می‌توانند آسیب‌پذیر باشند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های شکل‌گیری قدرت نرم، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی بوده و ضرورت دارد فعالان جبهه انقلاب به ویژه مبلغین و اقشار تاثیرگذار در بخش تولید محتوا فعالیت‌های خاص و ویژه انجام دهند.

وی ادامه داد: تولید محتوا در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن جهاد بوده و جهاد تلاش و کوششی است که برای مقابله با دشمن انجام می‌شود.

ترابی گفت:دشمن با دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم به ویژه جوانان درصدد تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از انقلاب و اسلام بوده و اقدام خود جوانان به جهاد تبیین در زمین بازی دشمن می‌تواند خنثی‌کننده این توطئه‌ها باشد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جوانان مومن انقلابی باید به جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مسوولان کشوری، استانی و شهرستان نیز مسیر حضور و فعالیت جوانان مومن انقلابی را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم‌ کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار