دانشجو گنبدی گفت: از همه جوانان تقاضا دارم همیشه هوشیار باشند و با دقت به سخنان مقام معظم رهبری گوش کنند و گول تبلیغات و صحبت‌های زرق و برق و دروغین دشمن را نخورند.

جوانان گول تبلیغات دروغین دشمن را نخورند/ اولویت همه جوانان انقلابی اطاعت از ولی‌فقیه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیده زهرا حسینی دانشجوی ۲۳ ساله مقطع کارشناسی مترجم زبان دانشگاه پیام نور گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با بیان اینکه اولویت همه ما جوانان انقلابی در مسیر تمدن نوین‌ اسلامی اطاعت از ولی‌فقیه است، اظهار کرد: با توجه به اوضاع جهان و کشور اسلامی همه جوانان به دشمنی‌های آمریکا و سایر کشورهای استکباری واقف بوده و هرگز فریب تبلیغات زرق و برق دشمنان را نخواهند خورد.

وی تصریح کرد: جوانانی که انقلابی بوده و پا در رکاب اسلام و انقلاب گذاشتند همواره در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلام گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و اولویت خود را اطاعت و تبعیت از ولی فقیه می‌دانند.

* ما هرگز نباید به دشمن خود به ویژه آمریکا اعتماد کنیم/ جوانان گول تبلیغات و صحبت‌های زرق و برق و دروغین دشمن را نخورند/ ما ادامه‌دهنده راه جوانان سال ۵۷ هستیم

دانشجو گنبدی خاطرنشان کرد: ما هرگز نباید به دشمن خود به ویژه آمریکا اعتماد کنیم، همانطور که در زندگی شخصی مطمئن هستیم دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به ما است در نگاه کلی و بین المللی نیز باید همیشه هوشیار باشیم زیرا دشمن هرگز صلاح و نیکی ما را نمی خواهد و اگر پیشنهاد و گزینه دارد مطمئنا به نفع خود بوده و در تلاش است که به ما ضربه سختی وارد کند.

وی ادامه دهد: از همه جوانان و همسن و سالان خود تقاضا دارم همیشه هوشیار باشند و با دقت به سخنان مقام معظم رهبری گوش کنند و گول تبلیغات و صحبت‌های زرق و برق و دروغین دشمن را نخورند.

حسینی گفت: جوانان امروز ادامه‌دهنده مسیر جوانان سال ۵۷ بوده و تلاش داریم تا همانطور که جوانان دیروز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده و شهدایی را در این مسیر تقدیم انقلاب کردند ما هم با حمایت از نظام جمهوری اسلامی بتوانیم انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

* از ظرفیت‌های جوانان در کنار تجارب بزرگان برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده شود

وی مهمترین هدف امام خمینی (ره) را برای پایه‌گذاری حکومت اسلامی استقلال دانست و بیان کرد: معتقدم مهمترین هدف امام خمینی (ره) برای پایه‌گذاری حکومت اسلامی استقلال بوده تا ملت ایران با خودکفایی و استقلال بتوانند پرچم اسلام و جمهوری اسلامی را بر قله جهان به اهتزاز در آورده و همه مسلمانان  جهان را از چنگال ستم و ظلم نجات دهند.

دانشجو گنبدی ابراز کرد: خوشبختانه جوانان ما در طول مسیر انقلاب اسلامی تلاش کرده و توانستند در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری و تجهیزات نظامی با همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها موفقیت‌های بی‌شماری را‌ کسب کنند و در حوزه‌های مختلف کشور ایران اسلامی را به استقلال برسانند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان در کنار تجارب بزرگان برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار