به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گلستان جلسه هم اندیشی پیشرانهای این طرح و مدیران ارشد مرتبط در استان برگزار شد.

هم اندیشی پیشرانهای اقتصادی مشاغل خانگی گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از راهبردهای کلان و اجرایی کشور به منظور رسیدن به رشد اقتصادی و عبور از بحران بیکاری در جامعه مدتی است به صورت جدی مورد توجه جهاددانشگاهی قرار گرفته و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به این مجموعه انقلابی سپرده شده است.

به همین منظور و در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گلستان نشست هم اندیشی پیشرانهای این طرح با حضور مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی  و رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان به همت دبیرخانه و مدیراجرایی این طرح در گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مطالبات و دغدغه های پیشرانها به صورت کاملا شفاف بیان و مورد بررسی قرار گرفت، افزود: کیفی تر شدن محصولات، توجه جدی به نیاز بازار هدف، حمایت از برندسازی و تاکید بر بسته بندی متناسب و خوش فرم از مسائلی بود که مورد تذکر و یادآوری قرار گرفت.

مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز با تشریح روند احذ تسهیلات بانکی بر پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط این اداره کل تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار