فلاحی گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش ها و نشست های تبیینی و روشنگری، مسابقات قرآنی و فرهنگی و ... برگزار می شود.

برنامه های هفتمین روز از دهه مبارک در گلستان/ از برگزاری یادواره شهدای عشایری تا جشنواره «مهتاب در نور»

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: هفتمین رو از دهه مبارک فجر به عنوان « انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده» نامگذاری شده است. 

 

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کمیته ها و ستادهای شهرستانی به مناسبت این روز برنامه های متنوعی تدارک دیده اند که از جمله آن می توان به برگزاری جشن ها، همایش ها و نشست های بصیرتی، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی و ... اشاره کرد.

 

وی افزود: امروز یادواره 11 شهید عشایری استان در منطقه کرند شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود. همچنین امروز برگزاری همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی استان وهمایش بانوان با موضوع « سبک زندگی ایرانی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده» نیز برای امروز برنامه ریزی شده است.

 

فلاحی ادامه داد: نشست نخبگانی با موضوع « وحدت اسلامی، انقلابی گری و تجدید میثاق با امام و شهدا» از کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان ویژه علمای اهل سنت و تشیع برگزار می شود.

 

وی گفت: سومین یادواره شهدای هنرمند و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی فجرآفرینان، جشن پیروزی انقلاب، نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی جشنواره چلچراغ بیداری، مسابقه کتابخوانی از زندگینامه شهدا، افتتاح جشنواره عفاف و حجاب با عنوان « مهتاب در نور» از دیگر برنامه های امروز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار