مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صیانت از حقوق جامعه ایثارگری و حفظ کرامت این قشر معزز مهمترین تکلیف بنیاد بوده و این مهم با ارزیابی موثر کارکنان محقق خواهد شد.

صیانت از حقوق جامعه ایثارگری مهمترین تکلیف کارکنان بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اولین جلسه ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سال جدید با حضور مدیرکل، معاونین روسا و کارشناسان ستادی به منظور بررسی روند پیشرفت ارزیابی عملکرد این اداره کل برگزار شد.
اسرافیل وزیری در این جلسه گفت: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگر انجام دهیم.
وی افزود: اگر بر این باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند باید کار را با دقت و جدیت بیشتری انجام دهیم تا خداپسندانه باشد.
وزیری تاکید کرد: مطالعه قوانین و مقررات به پرسنل بنیاد اجازه می دهد با تسلط بیشتری خدمات مطلوب به قشر عزیز ایثارگر ارائه و سطح رضایت جامعه ایثارگری را در کمترین زمان ممکن فراهم نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صیانت از حقوق جامعه ایثارگری و حفظ کرامت این قشر معزز مهمترین تکلیف بنیاد بوده و این مهم با ارزیابی موثر کارکنان محقق خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار