عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس:نمی‌توان از حادثه ریلی سمنان به‌سادگی گذشت

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و مناطق آزاد مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی باید در مجلس پاسخگو باشد و نظیر حادثه قطار در سمنان در دنیا، وزیر راه را به مرز سقوط می‌کشاند.

وزیر راه باید در مجلس پاسخگو باشد

 به گزارش گلستان24 ، جبار کوچکی‌نژاد ،در بررسی وضع توسعه راه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه در توسعه بزرگراه‌ها در کشور پیشرفت‌های خوبی انجام شده است.

وزیر راه

وی با تأکید بر اینکه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این ارتباط قابل قبول است، ولی در این حوزه پروژه‌هایی هم وجود دارد که سرعت اجرای آنها کند بوده، افزود: دولت در حوزه راه‌آهن در جریان توسعه راه‌های ریلی کار کرده است؛ ولی متأسفانه در این حوزه با مشکل مواجه هستیم.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و مناطق آزاد مجلس با اشاره به اینکه حادثه ریلی در سمنان اتفاقی بسیار غم‌انگیز و دل‌خراش بود، تصریح کرد: عوامل این حادثه به‌ویژه در بحث توقف طولانی قطار شناسایی شوند و زیروبم آن باید بررسی شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد، اضافه کرد: این حادثه ریلی که در سمنان رخ داده و سایر حوادث مشابه آن در کشور قابل گذشت نیست؛ در برخی کشورها این‌گونه حوادث باعث سقوط یک وزیر می‌شود و وزیر راه و شهرسازی کشور ما نیز باید پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و مناطق آزاد مجلس با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی هم به این بحث ورود پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: وزیر راه باید در مجلس پاسخگو باشد.

برخورد دو رام قطار مسافری در محور تهران – مشهد سبب کشته شدن 44 نفر و مصدومیت 103 نفر شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار