سرمربی : تیم بسکتبال دانشگاه گلستان از پیش بازنده نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ نیکا بیک لیک لی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با امکانات محدود و بازیکنان جوان و کم تجربه به مصاف حریفان قدرتمند این مرحله می رویم و هراسی از نام تیم و بازیکنان حریف نداریم.

وی بیان کرد: تاکتیک های در نظر گرفته شده برای 2 بازی رفت و برگشت مقابل این تیم در صورت اجرای کامل توسط بازیکنان می تواند موجب زمین گیر شدن حریف و پیروزی تیم ما شود.

سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری زنان دانشگاه گلستان افزود: بر خلاف ما، تیم حریف هزینه فراوانی برای جذب بازیکنان انجام داده و یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ است اما بازیکنان دانشگاه آزاد خود را برای یک بازی سخت آماده کرده و آماده پیروزی هستند.

بیک لیک لی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، نداشتن بازی تدارکاتی کافی برای مرور تاکتیک ها و افزایش هماهنگی بازیکنان است که رفع این مشکل می تواند آمادگی تیم در رقابت های رسمی را افزایش دهد.

تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در رقابت های سوپر لیگ A بسکتبال زنان باشگاه های کشور در گروه الف با 4 برد، 6 باخت و 14 امتیاز با قرار گرفتن در مکان چهارم به مرحله پلی آف راه یافت.

این تیم در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت در روزهای چهارم بهمن در گرگان و هشتم بهمن در خانه حریف به مصاف تیم بهمن تهران خواهد رفت.

رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر به صورت 2 برد از سه بازی برگزار خواهد شد و در صورتی که سهم هر تیم در 2 بازی اول یک برد باشد، بازی سوم تعیین کننده تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار