چهارمین جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با حضور مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در واحدهای الحاقی شیلات، دامپزشکی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، مدیران شهرستان و اعضای شورای فرهنگی آن سازمان برگزار گردید.

چهارمین جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، چهارمین جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در واحدهای الحاقی شیلات، دامپزشکی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، مدیران شهرستان و اعضای شورای فرهنگی آن سازمان برگزار گردید.

مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورای فرهنگی سازمان بیان کرد: انجام فعالیتهای فرهنگی و توسعه و ترویج این فعالیتها منوط به یک بخش یا واحد سازمانی نیست و باید با مشارکت تمامی اعضای یک مجموعه صورت گیرد.

محمدی با اشاره به گزارش ارزیابی فعالیتهای نماز سال ۹۸ و تبیین برنامه های مصوب ابلاغی سال ۹۹ آن مجموعه یادآور شد: جهاد کشاورزی استان گلستان در راستای اجرای اقدامات فرهنگی پیش قدم بوده و بیشتر در انجام این ماموریت خطیر اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی صورت گرفته از سوی این سازمان، ادامه داد: به‌ طور قطع ظرفیت جهاد کشاورزی استان و واحدهای الحاقی آن بیش از این بوده و رسیدن به اصلی ترین هدف که ترویج و توسعه فرهنگ نماز است، باید در بخش‌های جهاد کشاورزی استان نهادینه شود.

حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان در پایان با بیان این که کل فعالیت‌های فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی تحت نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه اجرا می‌شود، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها توسط همکاران این حوزه اجرا می‌شود و همکاران دیگر بخش‌ها نیز، اجرای فعالیت‌های فرهنگی را پشتیبانی می‌کنند.

در پایان جلسه اعضای شورای فرهنگی و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران شهرستانها پیشنهاداتی را در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی نمازی ارائه نمودند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار