سومین آزمون جامع و سی و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر آنلاین برگزار می شود.

آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر آنلاین برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی  و آموزش های هنری وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین  آزمون جامع  و سی و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر،  روز جمعه  28شهریور ماه جاری به صورت آنلاین و هم زمان در31 استان کشور برگزار خواهد شد.

به منظور حفظ سلامت داوطلبان و جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا با توجه به پروتکل های بهداشتی، آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر به صورت آنلاین برگزار می شود .

آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون های کتبی و عملی است که بصورت سراسری و همزمان، به منظور فراگیری و ارتقا  سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر  و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می شود.

آزمون های جامع، شامل هنرجویانی می شود که در مراکز مهارت آموزی، یکی از مهارت های هنری لازم را فراگرفته اند و هنرجویان آزمون ادواری، به شکل خودآموخته و بدون حضور در کلاس، در یکی از رشته های مهارتی بخش فرهنگ وهنر مهارت کسب کرده اند. این هنرجویان پس از شرکت در آزمون  و قبولی، می توانند مدارک قابل تأیید آموزش و پرورش  و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار