شهادت سردار علی خدادی، افتتاح هتل ورزش گرگان با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری، کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط ٢ دانش آموز گرگانی و ورود پرندگان مهاجر به خلیج گرگان از جمله رویدادهای خبری هفته گذشته گلستان بود .

رویدادهای خبری گلستان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سردار علی (حمید) خدادی جانباز شیمیایی اهل گرگان پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی ازعوارض شیمیایی به جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

جمعی از مدیران و فرماندهان لشکری و کشوری شهادت وی را تبریک گفتند.

پیکر شهید خدادی با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، بر روی دستان مردم قدرشناس تشییع شد و در گلزار بهشت زهرا (س) کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

**

مدیران دستگاه‌های اداری گلستان با استقبال از طرح "هر کارمند یک حامی" با پرداخت ماهانه بخشی از حقوق خود برای حمایت مالی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) موافقت کردند.

**

استاندار گلستان گفت که با توجه به ظرفیت‌ فراوان کشاورزی استان شامل تولید انواع محصول و همچنین برخورداری از مرز آبی و خشکی، ایجاد بندر در سواحل استان با فراهم‌شدن زمینه صادرات، موجب رونق کشاورزی گلستان خواهد شد.

**

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید سردار قاسم سلیمانی، در خانه با نتیجه سه بر ۲ تیم سپاهان اصفهان را شکست داد و به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر امسال رسید.

**

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در مراسم بهره‌برداری ویدئو کنفرانسی از هتل ورزش گرگان گفت که استان گلستان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های مختلف ورزشی است.

مدیرکل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: هتل ورزش گرگان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و با زیربنای ۵ هزار و ۱۹۸ مترمربع در پنج طبقه ساخته شد.

حسن کریمی اظهار داشت: این پروژه که برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده ۵۸ اتاق با ۱۷۰ نفر ظرفیت دارد.

**

محیط‌بانان اداره محیط زیست گنبدکاووس با همکاری مرزبانان این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل زیستگاه‌های مرزی شرق گلستان ۲ صیاد پرندگان شکاری را دستگیر کردند.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان معتقد است که این استان شمالی ظرفیت سرمایه‌گذاری برای تولید هزار مگاوات برق بوسیله ایجاد نیروگاه‌های برقابی کوچک مقیاس را دارد.

**

شورای نگهبان صحت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های دهگانه انتخابیه از جمله غرب گلستان را تایید کرد.

**

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به ضرورت الگوسازی از زنان رزمنده برای نسل جوان گفت که خاطرات و سرگذشت ۵۰۰ زن گلستانی حاضر در دفاع مقدس پس از گردآوری تبدیل به کتاب و فیلم می‌شود.

**

رییس کل دادگستری گلستان در دستور ویژه‌ به دادستان گالیکش خواستار بررسی ساخت شهرک ویلایی "افرا" و ساخت و سازهای مربوط به این شهرک در کنار پارک ملی گلستان شد.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: محمد تیموری‌ماسوله و شهریار سلمانی دانش‌آموزان گلستانی در کنکور رشته تجربی امسال موفق به کسب رتبه های سوم و ششم این آزمون علمی شدند.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت که ۲۵ نقطه در سدها و تاسیسات آبی استان به دلیل برخورداری از ظرفیت مناسب توسعه گردشگری آماده گذراندن مراحل اداری برای جذب سرمایه‌گذاران است.

**

رییس اداره حیات وحش محیط زیست گلستان گفت: نخستین گروه پرندگان مهاجر زمستان‌گذران از چند روز قبل وارد آب‌بندان‌ و تالاب‌ها بویژه در خلیج گرگان شدند.

محمود شکیبا افزود : پایش میدانی محیط بانان نشان می دهد که کلونی چندصد تایی از انواع پرندگان مهاجر زمستان گذران با جمعیت حدود ۲ هزار قطعه در سواحل بندرگز و بندرترکمن فرود آمدند تا فصل سرما را مهمان طبیعت غنی گلستان باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار