معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ضرورت اصلاح نظام پرداخت یارانه ، مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت‌های یارانه‌ و نقش آن در تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح اقتصادی کشور برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

ضرورت اصلاح نظام پرداخت یارانه و نقش آن در تحقق عدالت اجتماعی برای مردم تبیین شود

به گزارشگلستان 24، سید علی مهاجر در جلسه مسئولان کمیته های ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها (قرارگاه شهید امانی) اظهار کرد: اغنا سازی مردم و پاسخ به شبهات و سوالات مردم آرامش روانی بازار را بهمراه خواهد داشت که مسئولان کمیته های مرتبط در قرارگاه شهید امانی باید مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: کمیته های مرتبط با اطلاع رسانی و اغنا سازی مردم شامل کمیته اطلاع رسانی ، کمیته امنیت روانی فضای مجازی و کمیته فرهنگی و اجتماعی باید نسبت به این امر با استفاده از همه ظرفیت های موجود مثل فضای مجازی ، فضای رسانه ای ، ائمه جمعه ، نخبگان و اساتید دانشگاهی و دیگر ظرفیت ها اقدام نمایند.

 معاون استاندار با قدردانی از همراهی مردم در اجرای این طرح افزود : اجرای درست و موفق طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه و مردمی سازی یارانه‌ها نیازمند همراهی همه مردم است و دولت نیز با مردم و همراه مردم به دنبال رفع دغدغه های مردم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار