مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری گلستان:

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری گلستان گفت: با انجام تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری گلستان، اقتصاد مردم روستاها بر مبنا مردم محوری خواهد بود.

اقتصاد مردم محور با انجام تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن

به گزارش گلستان 24، سید کمال محب حسینی در نشست با مدیر کل بنیاد مسکن اظهار کرد: دولت سیزدهم در یک اقدام ارزشمند تفاهم نامه مشترکی در راستای توسعه و عمران روستایی بین وزارت کشور و بنیاد مسکن کشور منعقد کرد.

وی تصریح کرد: در نشست با بنیاد مسکن استان این تفاهم نامه در سطح استان بومی سازی شده و از امروز‌ به فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های سطح استان در جهت عملیاتی شدن ابلاغ می شود.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: مردم روستاهای استان گلستان در بخش های عمده در حوزه روستایی در مراجعه به دستگاه های اجرایی سردرگم بوده که با اجرای این تفاهم نامه این مباحث و موضوعات حل شده و خدمت رسانی بهتری برای روستائیان انجام می شود.

وی ادامه داد: اجرای منظومه روستایی، توسعه و عمران روستایی اقتصاد روستایی از جمله مباحث مهم در این تفاهم نامه بوده که از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات ارزشمندی بر اساس انعقاد این تفاهم نامه در روستاها انجام خواهد شد.

محب حسینی گفت: بر اساس این تفاهم نامه اقتصاد روستاها بر اساس مردم محوری انجام شده و در اینده نزدیک شاهد تحول خوبی در حوزه روستایی در بخش های مختلف خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار