فرمانده انتظامی رامیان خبر داد :

فرمانده انتظامی رامیان از غرق شدن 2 نوجوان 13 و 14 ساله در رودخانه ای در محدوده جنگل شیرآباد خان ببین در این شهرستان خبر داد.

غرق شدن 2 نوجوان در رودخانه

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  سرهنگ ابوالفضل وزیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد فقدانی 2 پسر بچه در جنگل شیرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، خانمی مراجعه و اعلام داشته بردارانم در حال شنا کردن در داخل آب بودند که ناگهان بعد از چند دقیقه متوجه شدم که ناپدید شده اند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: با حضور عوامل هلال احمر و جستجوی قسمتهای مختلف جنگل، سرانجام جسد هر2 نوجوان در داخل آب پیدا شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر اعلام نیروهای امدادی هر2 نوجوان به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده و فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رامیان با اشاره به اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، خاطر نشان کرد: هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به حاشیه رودخانه‌ها و استخرها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلوهای هشدار دهنده غرق می‌شوند لذا به شهروندان توصیه می‌شود از آب تنی در این مکان‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار