عامل آزار و اذیت زن مسافر در جاده تلو، صبح دیروز در دادسرای جنایی گناه خود را گردن توهم شیشه‌ای انداخت.

تجاوز راننده معتاد به زن مسافر در جاده تلو

 به گزارش گلستان24، مرد تبهکار صبح ٥ آبان ماه زن جوانی را سوار خودروی سمند خود کرد اما او را در جاده تلو با تهدید میله آهنی مورد اذیت و آزار قرار داد و پول‌هایش را به سرقت برد. با گذشت ٤ ماه از شکایت زن جوان در دادسرا متهم بازداشت شد.

 زن مسافر

شکایت سیاه

تحقیقات در این پرونده از آبان ماه امسال با شکایت زنی ٣٠ ساله شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن صبح ٥ آبان در یکی از خیابان‌های غرب تهران سوار خودروی سمندی که تصور می‌کرد مسافرکش است شد تا به محل کارش برود. اما در بین راه بود که راننده تغییر مسیر داد.

اعتراض‌های زن جوان هم فایده‌ای نداشت  ناگهان یک میله آهنی از زیر صندلی بیرون آورد و با آن چند ضربه‌ به زن مسافر زد. این زن جوان وقتی پیش روی کارآگاهان ایستاد پرده از جزییات این آدم‌ربایی سیاه برداشت و گفت: راننده خشن تهدید کرد که سرم را زیر صندلی ببرم و در صورتیکه حرفی بزنم با میله به سرم کوبیده و مرا به قتل می‌رساند. درحالیکه از شدت ترس می‌لرزیدم ناچار شدم سکوت کنم. با اینکه او اجازه نمی‌داد مسیر را ببینم اما متوجه شدم که راننده از تهران خارج شده و به سمت حاشیه شهر رفته است. آدم‌ربای خشن بعد از دقایقی توقف کرد و پس از آن به صندلی عقب آمد تا نقشه شیطانی‌اش را اجرا کند.

زن جوان گفت: چشمانم را که باز کردم جایی شبیه به بیابان بودیم که در آن‌جا راننده بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن دست و پاهایم را بست و مرا داخل صندوق عقب گذاشت و به سمت تهران حرکت کرد. وقتی به نزدیکی همان خیابانی که سوار ماشین شدم، رسیدیم، مرا رها کرد و با سرقت کیفم متواری شد.

داخل کیفم ٧٠٠‌ هزار تومان پول به همراه موبایل و مدارک بود که دزدید. با این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و پیش‌روی قاضی سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده سمند آغاز شد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

دستگیری متهم

در حالی که تیم تحقیق به‌دنبال سرنخی از این متهم بودند چهارشنبه ٢٨ بهمن‌ماه مأموران متوجه شدند متهم در پرونده دیگری بازداشت و در زندان به‌سر می‌برد. او با شکایت زن دیگری در زندان بود که در پرونده مشابه دیگری دست به سرقت زده که با تیزهوشی زن شاکی به دام افتاده بود.

قاچاقچیان طلبکار بودند

سجاد صبح دیروز به دادسرای جنایی منتقل شد و در مقابل بازپرس سیفی از شعبه چهارم قرار گرفت. او آزار و اذیت زن جوان را قبول کرد و در بازجویی‌ها گفت:  روز حادثه شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم. وقتی زن جوان سوار خودرو شد او را به بیابان‌های شرق تهران بردم و او را تحت شکنجه قرار دادم.  به قاچاقچیان موادمخدر بدهکار بودم دیگر به من مواد نمی‌دادند. باید پول می‌بردم. به همین خاطر تصمیم گرفتم سرقت کنم.  ٧٠٠‌هزار تومان از این زن سرقت کردم. در این مدت ٧٠٠‌هزار تومان شیشه نسیه خریده بودم که پول‌های سرقتی را به فروشنده موادمخدر دادم. به همین خاطر زن جوان را در بیابان رها کردم و به سمت پاتوق موادفروشان رفتم همه پول‌ها را بابت بدهی دادم و توانستم کمی مواد بخرم. 

مهرداد همدست سجاد در مورد علت دستگیری و حضورش در زندان گفت:  بعد از آزار و اذیت زن جوان، یک روز در شرق تهران به همراه دوستم زن دیگری را سوار کردیم تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهیم اما موفق به این کار نشدیم و پس از سرقت اموالش او را رها کردیم. غافل از این‌که او شماره پلاک خودرو را برداشته و از ما شکایت کرده است.

چند روز بعد از سرقت از زن جوان در محله تهرانپارس، ماموران به سراغ ما آمدند و دستگیر شدیم. با اعترافات متهم سمند سوار، او با دستور بازپرس آرش سیفی برای شناسایی سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار