فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف چهار هزارو 600 نخ سیگار قاچاق درمحل پست کنترل گمرگ اینچه برون و نیز واژگونی یک دستگاه خودرو و مصدوم شدن هفت سرنشین آن دراین منطقه مرزی خبر د

خودرو گردشگران در محور کرند-آی تمر گنبد کاووس واژگون شد

به گزارش گلستان24،سرهنگ علی احمدزاده اظهار داشت: این مقدار سیگار قاچاق روز گذشته (جمعه) از یک تبعه ترکمنستانی که درقالب تجارت چمدانی وارد ایران شده بود و قصد بازگشت به کشورش را داشت، کشف شد.

وی گفت: سیگارهای قاچاق توقیف شد ،اما به دلیل پایین بودن ارزش ریالی آن که کمتر از 10 میلیون ریال بود، تبعه ترکمنستانی آزاد شد.

سرهنگ احمدزاده همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی ون حامل هفت مسافر و گردشگر نوروزی از شهر کرج در منطقه مرزی داشلی برون گنبدکاووس خیر داد و اضافه کرد: این خودرو عصر پنجشنبه 12 فروردین 95 در محور کرند - آی تمر و به دلیل سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل خودرو دچار حادثه شد.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط مرکز فوریت های پژشکی(اورژانس 115 و پایگاه امداد و نجات هلال احمر) مستقر در بخش داشلی برون به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: از هفت مصدوم این حادثه پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و دو نفر نیز در بیمارستان مطهری بستری شدند.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار