الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی که 13 اردیبهشت امسال برای عمل لوزه به بیمارستان طالقانی گرگان مراجعه کرد بعد از یک دوره کمای 100 روزه درگذشت .

الینا فروتن درگذشت / کمای 100 روزه دختر شش ساله گرگانی ابدی شد

به گزارش گلستان24، به نقل از گلستان ما، 15اردیبهشت ماه امسال بود که عموی الینا فروتن در تماسی تلفنی با این پایگاه خبری از اشتباه و قصور پزشکی در بیمارستان طالقانی گرگان و به کما رفتن برادرزاده اش خبر داد.

به دنبال این موضوع خبرنگاران ما به بیمارستان طالقانی رفته و در مقابل درب این بیمارستان با پدر و مادر وی که بسیار داغدار و ماتم زده بودند گفتگویی تهیه کردند .

به دنبال آن یک موج رسانه ای از طریق شبکه های خبری تلویزیون ، شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری ها و سایتها ایجاد شد و وزیر بهداشت نیز دستور داد تا یک تیم ویژه پزشکی این موضوع را بازرسی کنند .

اما کمای 100 روزه الینا ابدی شد و دیشب 22 مرداد ماه جسد این کودک شش ساله از بیمارستان طالقانی خارج شد تا برای همیشه با این دنیا خداحافظی کند .

بخشی از مصاحبه پدر الینا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما :

55

فروتن پدر این کودک که از این موضوع خیلی متاثر بود گفت : ساعت 16:30 دقیقه 13 اردیبهشت ماه دخترم را برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری کردم و آن شب آنجا بود .

وی ادامه داد : ساعت 9:20 دقیقه فردای آن روز دخترم الینا را به اتاق عمل بردند و ساعت 10:25 دقیقه عمل تمام شد و ساعت 11:30 قیقه از اتاق عمل بیرون آوردند در حالیکه اعضای بدنش ورم کرده بود .

پدر الینا اضافه کرد: دخترم برای لحظه ای که به هوش آمد می گفت جیگرم می سوزه و پرستاران وقتی این وضعیت را دیدند ساعت 16 بعد از ظهر به دکتر خبر دادند تا سریعتر بیاید .

فروتن بیان کرد: ساعت 16 که دکتر آمد مجددا الینا را به اتاق عمل بردند و با وصل کردن شیلنگ می خواستند با وارد کردن تنفس ورم بدن الینا را از بین ببرند ولی ناگهان دیدم که الینا را به ICU انتقال دادند و معلوم شد که به کما رفته است .

60


انتهای کما / گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار