در جاده سوادکوه اتفاق افتاد ؛

همسر مرحوم نوروزی در این باره گفت: یک اتوبوس ترمز بریده بود و در هالی که بوق می زد با سرعت ۱۲۰-۱۳۰ کیلومتر به سمت ما آمد و با ماشین ما برخورد کرد. بعد به چند ماشین دیگر برخورد کرد....

سانحه رانندگی برای خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس

به گزارش گلستان24،همسر و فرزندان مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در جاده شمال دچار سانحه تصادف شدند.

 ساعت ۱۸ چهارشنبه شب در منطقه شیرگاه اتومبیل خانواده مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که راهی شمال بود دچار سانحه تصادف شد که در این سانحه خوشبختانه اتفاق بدی برای خانواده مرحوم نوروزی نیفتاد.

 در این حادثه اتومبیل خانواده نوروزی در ترافیک متوقف بوده که یک دستگاه اتوبوس به دلیل بارش باران و لغزندگی جاده از پشت به اتومبیل آنها زده و ماشین آنها به خودروی جلویی برخورد می‌کند و به همین ترتیب ۷ خودرو با هم تصادف می‌کنند.

عوامل نیروهای هلال‌احمر که در نزدیکی محل تصادف حضور داشتند به سرعت خود را به محل رسانده و به آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.

پدر همسر نوروزی به عنوان راننده و همسر او از سرنشینان جلو بودند و مادر همسر او و هانی و هانا فرزندان وی در صندلی عقب قرار داشتند. در این سانحه تصادف خوشبختانه برای خانواده مرحوم نوروزی اتفاق خاصی رخ نداد و فقط مادر همسر مرحوم نوروزی از ناحیه سر آسیب دید و به همین دلیل برای درمان زیر سرم رفت. خرده های شیشه هم روی سر و دستان فرزندان او ریخت اما مشکل حادی ایجاد نکرد و پس از این حادثه این خانواده راهی کپورچال شدند.

همسر مرحوم نوروزی در این باره  گفت: یک اتوبوس ترمز بریده بود و در هالی که بوق می زد با سرعت ۱۲۰-۱۳۰ کیلومتر به سمت ما آمد و با ماشین ما برخورد کرد. بعد به چند ماشین دیگر برخورد کرد. ما مرگ را به چشمان خود دیدیم اما خوشبختانه اتفاقی نیفتاد و خدا رحم کرد و ۷ ماشین دچار سانحه شدند. من حس کردم لطف خدا و دعای هادی بچه ها را نجات داد.

منبع:شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار